Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Of jij niet weet waar die prachtige Kuip staat Van Rooijen.

Neem aan dat sport helemaal open gaat inclusief publiek.

Lijkt me dat de burgemeesters van Limburg daar weinig over te zeggen hebbben.

Prima stadion, eerlijk is eerlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Moet ook, wij moeten verplicht met mondkap lopen in de instelling. Thuis niet want dan ben je in je eigen omgeving. Maar ik vroeg me af waarom de ene zaak wel open gaat en de andere niet maar daar kreeg ik een antwoord op dat ik Heleen van Royen ben dus nog niet veel wijzer maar wel een milf opeens 😁

Ik snap dat de horeca zegt fuck it we gaan open en als ik zaterdag niet hoefde te werken was ik er nog gaan zitten ook. Het is wel klaar met dat paniekbeleid.
Het zou ermee te maken kunnen hebben dat een supermarkt met allerlei etenswaren als essentieel wordt gezien, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
 

zwammy

Well-known member
Ik snap wel waarom die open is. Ik snap alleen niet waarom niet alles open gaat. Terwijl dat net zo veilig is en aan het aantal zelfmoorden te zien misschien ook wel essentieel. Zelfmoord na kanker het grootste aantal doden tot gevolg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap dat ook niet. Maar ik snap meer niet. Alsof er meer belangen meespelen.

Gaat niet eens meer over ziekenhuisopnames, maar dat als iedereen die besmet is thuis komt te zitten dat een heel hoop werk komt stil te liggen. Enige oplossing daarvoor is dat men soepeler wordt in de quarantaine regels. Ik denk dat je het risico wel een keer moet nemen.
 

Hankie

Well-known member
Gaat niet eens meer over ziekenhuisopnames, maar dat als iedereen die besmet is thuis komt te zitten dat een heel hoop werk komt stil te liggen. Enige oplossing daarvoor is dat men soepeler wordt in de quarantaine regels. Ik denk dat je het risico wel een keer moet nemen.
Dat is inderdaad het grote punt nu. Als deze regels worden gehandhaafd ligt binnen no time alles plat.
 

De Wolf

Well-known member
Ik snap wel waarom die open is. Ik snap alleen niet waarom niet alles open gaat. Terwijl dat net zo veilig is en aan het aantal zelfmoorden te zien misschien ook wel essentieel. Zelfmoord na kanker het grootste aantal doden tot gevolg.
Dat zijn hart en vaatzieken.

Zelfmoord is iets van 1%
 

Fregge

Well-known member
De Nederlandse cijfers concreet: 40 meer zelfmoorden dan vorig jaar in de leeftijdscategorie tot 30 jaar. En de GGZ had het al niet op een rijtje voor corona. In 2019 een artikel verscheen dat 1 op de 7 studenten risico liep op een burn-out.

Dus als je weer een out of context statistiekje wil plaatsen, Zwammy. Prima. Maar kijk ook wat er meer plaats had kunnen vinden.
 
Bovenaan