zwammy
Well-known member
Lijkt me een prima samenvatting over de 2g van het omt. Maar goed
Die testen natuurlijk niet....Kan de Wolf los dat het de Bible belt is die de meeste besmettingen heeft of kan hij zijn riedeltje even stoppen?
Die testen natuurlijk niet....
Jazeker en waar gaat dat eindigen?Nogal wiedes, als iedereen besmet is geweest gaat het daarna enorm dalen in die dorpen.
Ik hoop dat Nederland massaal ongehoorzaam gaat worden vanaf vandaag. Als die prutsers van het RIVM met hun Duplo-modellen en onze bestuurders die niks durven te kiezen niet horen willen, moeten ze maar voelen.
Dat kabouter plop het in 2024 eindelijk een keer als een soort van "griepvirus" gaat accepteren.Jazeker en waar gaat dat eindigen?
Bedoelde meer welke regels gaan er nog meer overtreden worden.Dat kabouter plop het in 2024 eindelijk een keer als een soort van "griepvirus" gaat accepteren.
Bedoelde meer welke regels gaan er nog meer overtreden worden.
Bedoelde meer welke regels gaan er nog meer overtreden worden.
Kans is natuurlijk heel groot dat je daar besmet raakt.Het is toch vreemd dat de horeca, theater en bioscopen dicht blijven terwijl daar beter op afspraak gewerkt kan worden dan in de winkels. Wat voor een beleid ben je dan aan het voeren?
Klopt beleid is vreemd en niet uit te leggenHet is toch vreemd dat de horeca, theater en bioscopen dicht blijven terwijl daar beter op afspraak gewerkt kan worden dan in de winkels. Wat voor een beleid ben je dan aan het voeren?
Ja ik ben ook meer bang voor de excessen. Als mensen zien dat je niet aan de regels houden loont, waarom dan niet stelen, te hard rijden.Ik denk dat dat wel meevalt. De meeste gewone mensen zijn verstandige mensen. En die gewone mensen zijn er nu ook helemaal klaar mee.
Kans is natuurlijk heel groot dat je daar besmet raakt.
AlstuEven kleine vraag. Als er verruiming komt voor sporten geldt dat dan voor:
- binnen en buiten? Beide
- voor alle leeftijden? Wat ik lees van wel
- zonder tijdsbegrenzing? Ik las 1 bron dat er geen begrenzing aan zit