Coronavirus 2

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe zit het eigenlijk; die Hoekstra zit nu ook thuis met Corona; maandag was toch dat feestje bij Prins Pils?
Hoeft dan niet de hele club ministers in quarantaine? Volgens mij zitten ze nu allemaal gezellig in overleg met elkaar.

Hoe laat komen overigens de uitgelekte nieuwtjes naar buiten?
Na bijna drie jaar ken je nog de regels niet?🤫
 

JMD

Well-known member
September gokken ze. Ik was toen in China vanwege mijn huwelijksreis, dus wie weet heb ik het wel al meegenomen.
Toch wel opvallend dat het in die tijd zo onder de radar heeft kunnen blijven. Men heeft in Frankrijk ook al gezien dat in december 2019 corona daar ook al was. Ook daar opvallend dat het dan pas 'explodeerde' in februari/maart
 

De Wolf

Well-known member
Het zal eerst wel een redelijk mild virus zijn geweest wat later is gemuteerd tot een wat heftiger virus.
 

Mario

Well-known member
Lekker
Toch wel opvallend dat het in die tijd zo onder de radar heeft kunnen blijven. Men heeft in Frankrijk ook al gezien dat in december 2019 corona daar ook al was. Ook daar opvallend dat het dan pas 'explodeerde' in februari/maart
In China heeft men geprobeerd het onder de radar te houden, uiteindelijk werd het onhoudbaar.
 

gevegt

Well-known member
Wat is er vreemd aan dat dit virus zich op verschillende plekken, vooral in het begin, het zelfde muteert?
Ik krijg de indruk dat je na ruim twee jaar nog steeds niet begrijpt hoe dit virus zich ontwikkeld heeft.
 
Bovenaan