Stadions gaan in februari dus open. Of Rutte het er mee eens is of niet.
Waarom niet morgen al? Wat een gezeik.
Stadions gaan in februari dus open. Of Rutte het er mee eens is of niet.
Was wel benieuwd naar Ernst Kuipers. Hij legt het beter uit dan vrind Huug.Dat je er nog naar kijkt 🤣
Plaatjes voegen echt helemaal niks toeIrritante cameravoering met dat inzoomen steeds. Verder positief over Kuipers. Veel simpeler taalgebruik dan de breedsprakige fantasieën van Hugo de Zwetser. Complimenten
Jep. Was ook de eerste in tijden die ik weer even live keek. Wilde Kuipers wel eens horen.Was wel benieuwd naar Ernst Kuipers. Hij legt het beter uit dan vrind Huug.
Ik vond het een bedroevende persconferentie.Irritante cameravoering met dat inzoomen steeds. Verder positief over Kuipers. Veel simpeler taalgebruik dan de breedsprakige fantasieën van Hugo de Zwetser. Complimenten
En vooral ook: 'het advies om dat bv ook buiten te dragen'. Dat gaan er weinigen doen...Hahahah wat een gelul van Rutte over nieuwe wetenschappelijke inzichten over het mondkapje. Leugenaar.
Ze zeggen het bijna met een glimlach om hun mond, zo van: we kunnen jullie dus tot in de eeuwigheid lastig blijven vallen met maatregelen...Verder het verwachte nieuws, en bla bla. Corona gaat niet meer weg... goh
Ik kreeg net een appje van de eigenaresse: De kroeg gaat morgen wel weer open dus ik ben zwaar in training. Plop🍻🍻🍻🍻Gaan de sportscholen ook weer open?
Daar heb ik mijn mannetjes en vrouwtje voor.Oh, gij bent niet aangehouden vanwege de mensensmokkel 👍👍