Waarom gaat dat boosteren eigenlijk zo ontiegelijk veel sneller dan de eerste twee rondes vaccinaties?
Goed stuk, maar wordt wel een beetje Omtzigt-moe.Ik mag maar ga niet, vraag maar of je in mijn plek mag
Mooi draadje
Ik dacht altijd dat je begin jaren 70 was.Nou ik mag volgende week woensdag de prik halen.
Geen voorraad probleem en door de korte doorloop ook geen gezeik van leraren dat zij voorrang willen.
Jep. De vraag is alleen ook waarom de Raad voor Rechtspraak die dan zelf pas na 5 weken publiceert
De minister heeft het achtergehouden. Dan weet je wel waarom.Jep. De vraag is alleen ook waarom de Raad voor Rechtspraak die dan zelf pas na 5 weken publiceert
Vreemd, Dekker gaat daar over.Volgens geenstijl heeft de Jonge het achtergehouden.
Maar de Raad voor Rechtspraak geeft het advies. En als De Jonge het dan niet publiceert dan kan de Raad van Rechtspraak het dan toch zelf publiceren? Het advies is van hen.De minister heeft het achtergehouden. Dan weet je wel waarom.
Dekker heeft om het advies gevraagd en heeft antwoord gekregen. Waarschijnlijk had hij het moeten delen.Maar de Raad voor Rechtspraak geeft het advies. En als De Jonge het dan niet publiceert dan kan de Raad van Rechtspraak het dan toch zelf publiceren? Het advies is van hen.
Herstel: Dekker heeft om advies gevraagd, maar de Jonge heeft het achter gehouden.Dekker heeft om het advies gevraagd en heeft antwoord gekregen. Waarschijnlijk had hij het moeten delen.
Maar dan alsnog: dan had de raad voor rechtspraak het toch zelf ook al eerder kunnen delen.Dekker heeft om het advies gevraagd en heeft antwoord gekregen. Waarschijnlijk had hij het moeten delen.
Misschien mochten ze dat in dit geval niet?Maar dan alsnog: dan had de raad voor rechtspraak het toch zelf ook al eerder kunnen delen.
Die adviseert toch altijd het kabinet én de kamer?Misschien mochten ze dat in dit geval niet?
Klopt, maar ik ken de afspraken ook niet.Die adviseert toch altijd het kabinet én de kamer?