Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Ik heb er al in meer dan een jaar geen vertrouwen meer in, al heb ik mij aan zo goed als alle regels gehouden, en als dank word je als ongevaccineerde hier op het forum continue voor wappie uitgemaakt en zelfs een keer debiel ,en in het echte leven word je door een de Jonge als hoofddader gezien voor al het foutbeleid van de afgelopen 10 jaar Rutte en co.

Ik kijk het in het nieuwe jaar nog een maandje aan, hoe fanatiek ik hier in blijf.
Continu door alle leden op dit wereldwijde forum?
Is die laatste regel een bedreiging of een belofte?
 

SanMark.

Well-known member
Continu door alle leden op dit wereldwijde forum?
Is die laatste regel een bedreiging of een belofte?
Nee, een paar.

Nee, dat is hoe ik er steeds meer in sta. Heb de afgelopen twee jaar zo goed als alles gevolgd wat de overheid heeft gezegd met uitzondering van buiten bierdrinken met familie en vrienden e.d. 4 weken terug voor het eerst 'illegaal' naar een pokercashgame geweest op een industrie terrein in Leeuwarden in een illegale kroeg. Buiten dat denk ik 2x de avondklok getrotseerd in de vorige lockclown .

Wil ik meer vrijheid dan zal ik mij moeten vaccineren dan wel het virus krijgen . Ze ontzeggen mij nu al een kleine 2 maand de toegang tot de sportschool, mijn schoonfamilie wil in het voorjaar met zijn allen op vakantie in het buitenland ( als dat dan uberhaupt kan) , we zitten de eerste week van het nieuwe jaar ( was de planning denk dat het nu weinig zin heeft) in een vakantiehuisje en willen we daar van het zwembad gebruik maken dan moeten we dagelijks testen.

Morgen alweer een testafspraak staan want je wil ook nog wel wat leuks met de kids blijven doen.

Dus ja ik sta er voor het nieuwe jaar best wel dubbel in.
 

gevegt

Well-known member
Nee, een paar.

Nee, dat is hoe ik er steeds meer in sta. Heb de afgelopen twee jaar zo goed als alles gevolgd wat de overheid heeft gezegd met uitzondering van buiten bierdrinken met familie en vrienden e.d. 4 weken terug voor het eerst 'illegaal' naar een pokercashgame geweest op een industrie terrein in Leeuwarden in een illegale kroeg. Buiten dat denk ik 2x de avondklok getrotseerd in de vorige lockclown .

Wil ik meer vrijheid dan zal ik mij moeten vaccineren dan wel het virus krijgen . Ze ontzeggen mij nu al een kleine 2 maand de toegang tot de sportschool, mijn schoonfamilie wil in het voorjaar met zijn allen op vakantie in het buitenland ( als dat dan uberhaupt kan) , we zitten de eerste week van het nieuwe jaar ( was de planning denk dat het nu weinig zin heeft) in een vakantiehuisje en willen we daar van het zwembad gebruik maken dan moeten we dagelijks testen.

Morgen alweer een testafspraak staan want je wil ook nog wel wat leuks met de kids blijven doen.

Dus ja ik sta er voor het nieuwe jaar best wel dubbel in.
Dat begrijp ik en ik heb dat ook.
Zelf volg ik al een tijd niet meer de maatregelen, maar ga van het gezond verstand uit hoe een virus werkt
De consequentie is dat ik oa mijn dochter al een tijd niet meer in mijn armen kan drukken. Dat valt me best zwaar, maar we weten dat dat beter is in deze situatie.
 

JMD

Well-known member
Als het inderdaad zo is dat die Omikron variant een stuk milder is dan de voorgaande varianten, is het dan niet een beter idee om die een beetje rond te laten gaan, zodat we wat meer groepsimmuniteit opbouwen? Of is het de bedoeling dat we de rest van ons leven van lockdown naar lockdown leven en om de paar maanden, wanhopig als we zijn, een prikje gaan halen bij de lokale GGD?
Voor een hoop mensen is dat laatste idd wat ze willen als ik zo een beetje op social media rondneus.
 

zwammy

Well-known member
En terecht, als je bang bent moet je je maar laten vaccineren.

Onze burgervader laat ook weer van zich horen, ga in de extra lange vakantie niet naar de efteling of andere parken, en breng de kinderen absoluut niet naar opa en oma!

Die mist wat van de werkelijkheid helaas.
 

Bernardo

Well-known member
En terecht, als je bang bent moet je je maar laten vaccineren.

Onze burgervader laat ook weer van zich horen, ga in de extra lange vakantie niet naar de efteling of andere parken, en breng de kinderen absoluut niet naar opa en oma!

Die mist wat van de werkelijkheid helaas.
Dat zei Rutte ook al ja. Als ze vinden dat je niet naar die parken moet gaan, moeten ze ook die gewoon meteen dicht gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan