SanMark.
Well-known member
Aardig draadje, over de vormgeving van Rivm en wat daarna niet klopt.
Ik ken ook scholen met een goede ventilatie waar besmettingen plaatsvinden. Het zal alleen wat minder snel gaan.Als je overal de ventilatie goed op orde hebt, heb je de laatste 15% vaccinaties niet meer nodig.
Dat zeg ik toch ook, en je hebt die 15% niet meer nodig omdat er minder besmettingen komen.Ik ken ook scholen met een goede ventilatie waar besmettingen plaatsvinden. Het zal alleen wat minder snel gaan.
Een deel daar van zal het toch nog krijgen en goed ziek worden. Zeker in plaatsen zoals Urk of Staphorst kan het snel gaan. In die dorpen kan binnen een paar weken zo weer een golf komen.Dat zeg ik toch ook, en je hebt die 15% niet meer nodig omdat er minder besmettingen komen.
En dat zal ook geen probleem zijn. Gommers heeft al gezegd dat iedereen het krijgt die niet gevaccineerd is. Als je het dankzij goede ventilatie meer gespreid word , heb je dus minder druk op de IC's en in de ziekenhuizen.Een deel daar van zal het toch nog krijgen en goed ziek worden. Zeker in plaatsen zoals Urk of Staphorst kan het snel gaan. In die dorpen kan binnen een paar weken zo weer een golf komen.
Dan zou iedereen ook netjes de basisregels zoals afstand houden moeten opvolgen. De ademcirkel waar mevrouw Agema het over heeft. Hoewel het duidelijker is wanneer je gewoon een meetwaarde geeft.En dat zal ook geen probleem zijn. Gommers heeft al gezegd dat iedereen het krijgt die niet gevaccineerd is. Als je het dankzij goede ventilatie meer gespreid word , heb je dus minder druk op de IC's en in de ziekenhuizen.
Ik denk dat je er naar toe moet dat je het als een griepprik moet kunnen halen als je een kwetsbare gezondheid hebt en boven een bepaalde leeftijd en die zou ik niet op 40 zetten maar bv op 60 plus.Dan zou iedereen ook netjes de basisregels zoals afstand houden moeten opvolgen. De ademcirkel waar mevrouw Agema het over heeft. Hoewel het duidelijker is wanneer je gewoon een meetwaarde geeft.
Ik denk dat we uiteindelijk meer bereiken dat van de laatste 12% iedereen boven de 40 en zwangere vrouwen zich laten vaccineren.
Pffff, dat werd 1,5 jaar geleden al aangegeven. Maar ja, dat kon toen niet, want ja Van Dissel bracht die info niet... Dat India en Japan dit deden en daardoor de gevolgen verkleinden werd genegeerd.
De volgende staat gepland voor 16 december volgens mij.Wanneer is er weer een persco?
Van de Hoofdpiet?Wanneer is er weer een persco?
Keurige sanctie om nog meer tweedeling te zaaien.2G gaat voorlopig niet door. Alleen VVD en D66 willen dat. Daardoor wel langer een avondlockdown. Dus in April kunnen weer naar het stadion.
Eens!Ik ben gewoon voorstander per 14 januari alle maatregelen weg. Iedere kwetsbare heeft zijn booster gehad. Daarna gewoon rond laten gaan.
Maar dat zullen die watjes in de kamer wel niet durfen.