erka
Well-known member
Hoezo? Afspraak is toch geen patiënten over de rivieren?
Precies, gewoon uit laten sterven daar.
Hoezo? Afspraak is toch geen patiënten over de rivieren?
Gelukkig maar.Maar dat is mijn mening.
Hoezo heb je die prikken niet voor iemand anders genomen ?Ik heb die prikken in mei/juni genomen zodat ik de horeca in kon. Als de horeca nu dicht gaat, ga ik dus niet weer een extra prik halen.
Mensen zullen toch niet zó hypocriet zijn?Niemand nog commentaar over den Bosch? Valt me tegen mensen.
En dan met 20 man in de woonkamer kijken aangezien ze alles dichtgooien.Heeft Ajax weer goed voor elkaar als de stadions leeg gaan blijven. Waren al in angst voor 19 december.
Het schijnt dat het op verzoek van het Feyenoord bestuur is, een volle Kuip bij de klassieker is vragen om grote problemen dus die doen er alles aan om in een lege Kuip te kunnen spelen.Heeft Ajax weer goed voor elkaar als de stadions leeg gaan blijven. Waren al in angst voor 19 december.
Na 2 jaar nog steeds denken dat je buiten besmet kan raken.Leeg stadion helpt niet. Dan staan ze wel met 5000 man voor het stadion te schreeuwen.
Dat kan, maar de kans is een heel stuk kleiner. Net als dat de kans een heel stuk kleiner is dat je ziek bent als je gevaccineerd bentNa 2 jaar nog steeds denken dat je buiten besmet kan raken.
De kans dat je onder de auto komt is ook een stuk kleiner als je thuis blijft.Dat kan, maar de kans is een heel stuk kleiner. Net als dat de kans een heel stuk kleiner is dat je ziek bent als je gevaccineerd bent
Net zoals bij die Oostenrijkers 🇦🇹 maar dan ook met avondklokHopelijk wordt het een keiharde 2G. Dan zijn we er ook sneller vanaf. Komt bij dat het goed voor de talkshows is.
Stoppen met darten dus.Ik heb die prikken in mei/juni genomen zodat ik de horeca in kon. Als de horeca nu dicht gaat, ga ik dus niet weer een extra prik halen.
Ze laten niet voor niets de netten langs het veld hangen.Het schijnt dat het op verzoek van het Feyenoord bestuur is, een volle Kuip bij de klassieker is vragen om grote problemen dus die doen er alles aan om in een lege Kuip te kunnen spelen.
Oostenrijkers gaan voor een lockdown voor ongevaccineerdenNet zoals bij die Oostenrijkers 🇦🇹 maar dan ook met avondklok
Dat is ook een keiharde 2GOostenrijkers gaan voor een lockdown voor ongevaccineerden