Heb je een linkje? Ik ben ook geen statisticus, maar de cijfers van 1 zkh doortrekken naar de rest van het land lijkt me redelijk kort door de bocht.Gaat om het ziekenhuis in Nijmegen. Dus van die patiënten. Ik weet niet of je het door kan trekken naar de landelijke trend want ben geen staticus. Op de ic zullen wel de ongevaccineerden liggen maar dit zijn best duidelijke cijfers. Maar zal wel gelogen zijn.
Oké, dan weten we dat. Dan zal de arts wel niet bestaan.
Oke, dus in 1 ziekenhuis zijn 7 van de 9 opgenomen patiënten volledig gevaccineerd. Dat lijkt me wel heel representatief voor de rest van het land inderdaad.Geen idee, ik ken haar verder niet. Daarom gaat het om de onderzoeker, niet om degene die de link deelt. Of dat moet voor jou belangrijker zijn, dat kan natuurlijk ook.
Ze is weer de zorg in gegaan en daar heeft ze de Majoor Boszhard prijs voor ontvangen. Daar is een hoop ophef over geweest omdat ze op Twitter allemaal theorieën over malaria medicijnen publiceerde en geen vertrouwen in het vaccin te hebben. In het verleden schijnt ze ook een programma met ene Jomanda hebben gedaan.Geen idee, ik ken haar verder niet. Daarom gaat het om de onderzoeker, niet om degene die de link deelt. Of dat moet voor jou belangrijker zijn, dat kan natuurlijk ook.
Als de mensen uit de achterstandswijken in de Randstad gaan tanken in Duitsland is de tank alweer leeg als ze terug zijn.Zou dat effect hebben? We gaan nu al naar Duitsland om te tanken en onze kofferbak vol met drank te gooien.
Als dat vaker gebeurd, dan loop je toch de kans dat mensen zonder QR-code het risico gaan nemen om proberen binnen te komen.Bij PEC controleerden ze vanavond steekproefsgewijs op je QR code.
Ik kon dus zo door lopen.
Dat zie je bij restaurants ook vaak inderdaad. Ik dacht wel eerlijk gezegd dat het bij voetbalclubs strenger was net als bij een theater bijv.Bij PEC controleerden ze vanavond steekproefsgewijs op je QR code.
Ik kon dus zo door lopen.
Voor de wedstrijd zijn we wat gaan drinken in een bar. Ook niet gecontroleerd.Dat zie je bij restaurants ook vaak inderdaad. Ik dacht wel eerlijk gezegd dat het bij voetbalclubs strenger was net als bij een theater bijv.
Wij waren vlak voor aanvang bij de controle, misschien dat dat de reden was.Bij De Kuip was het tegen NEC een 100% controle. Vraag mij af of dat een paar minuten voor het beginsignaal nog steeds zo is. In restaurants wordt er soms en soms niet om gevraagd.