Coronavirus 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die man die in België overleden is op een festival aan de drugs, was een vaccinatie-wappie. Dan vind je dus vaccinatie niet veilig/ongewenst/ongezond en dan neem je dus hele ongezonde pillen.
Heeft Willem Engel al gereageerd dat het experiment is mislukt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je ze eerst laat testen, dan kan ik mij er nog iets bij voorstellen. Anders is die troep echt Russisch roulette.
 

De Wolf

Well-known member
Die man die in België overleden is op een festival aan de drugs, was een vaccinatie-wappie. Dan vind je dus vaccinatie niet veilig/ongewenst/ongezond en dan neem je dus hele ongezonde pillen.
Bijwerking van die rotzooi. Je hebt niet alles meer op een rijtje waardoor je gevoelig wordt voor wappie theorieën.
 

zwammy

Well-known member
Gaat mij om de combi he. Dat je dus heel erg tegen prikken bent omdat je lichaam dan kapot gaat, en dan zulke pillen slikt :D
Uiteraard, maar waar stond dat hij anti was? Of is het van dezelfde bron dat Eriksen wel gevaccineerd was?
 

JMD

Well-known member
De aantallen besmettingen gaan rap omlaag. Zo;n 20% minder dan vorige week zondag. Gemiddelde nog net boven de 2000 p/d. En dat met scholen open, met activiteiten die redelijk normaal doorgaan. Het aantal pos.tests is nog wel ietsje hoger dan vorig jaar rond deze tijd, maar toen zaten we met een stijging van iets van 50% per week, dus normaal gesproken gaan we komende week onder het niveau van vorig jaar komen, wat denk ik dan voor het eerst sinds het voorjaar is.
 

De Wolf

Well-known member
De cijfers zeggen steeds minder. Door de vaccinaties ontwikkelen mensen minder ernstige klachten waardoor ze zich niet laten testen.
 

Joost

Well-known member
De cijfers zeggen steeds minder. Door de vaccinaties ontwikkelen mensen minder ernstige klachten waardoor ze zich niet laten testen.

Het aantal uitgevoerde testen per week is op dit moment niet veel lager dan vorig jaar rond dezelfde tijd, zo'n 15%.

Ik ben ook wel verbaasd hoor. Deze daling had ik niet zien aankomen.
 
Bovenaan