Hoe bedoel je dat, zwammy?In kerken geen pas nodig?
Kerken vallen buiten de coronawet. Ze zijn daardoor ook niet verplicht de coronamaatregelen te volgen hoewel de meeste dat wel deden. Om die reden hoeven ze ook geen QR code te vragen hoewel ze daar zelf vrij in zijn om daarvoor te kiezen. Waarschijnlijk zullen ze dat niet doen omdat kerken er voor iedereen willen zijn.In kerken geen pas nodig?
Andere volksaard ja. Geldt ook voor de politiek daar.
Rest is niet waar. Kopenhagen is ook aan alle kanten verbonden met de wereld, je moest eens kijken hoeveel immigranten en kenniswerkers daar wonen.
Kerken controleren coronapas niet: 'Past niet bij kerkelijk bezoek'
Bezoekers van diensten van de Rooms-Katholieke Kerk (RKK) en de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) zullen vanaf zaterdag, wanneer de nieuwe coronaregels gaan gelden, géén coronatoegangsbewijs hoeven te laten zien. De protestanten vinden dat dit "niet past bij kerkelijke bijeenkomsten" en de...www.nu.nl
Ja tyf op. Het past ook niet in een kroeg, bij een voetbalwedstrijd of bij een bioscoop, maar daar gaan we het wel allemaal netjes doen. Kerken zouden geen voorrangspositie moeten hebben.
Heeft te maken met artikel 6 van de grondwet. Daardoor zijn de coronamaatregelen daar ook altijd een advies geweest.Kerken controleren coronapas niet: 'Past niet bij kerkelijk bezoek'
Bezoekers van diensten van de Rooms-Katholieke Kerk (RKK) en de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) zullen vanaf zaterdag, wanneer de nieuwe coronaregels gaan gelden, géén coronatoegangsbewijs hoeven te laten zien. De protestanten vinden dat dit "niet past bij kerkelijke bijeenkomsten" en de...www.nu.nl
Ja tyf op. Het past ook niet in een kroeg, bij een voetbalwedstrijd of bij een bioscoop, maar daar gaan we het wel allemaal netjes doen. Kerken zouden geen voorrangspositie moeten hebben
En mijn punt is dat ik dat dus niet vind kunnen.Heeft te maken met artikel 6 van de grondwet. Daardoor zijn de coronamaatregelen daar ook altijd een advies geweest.
Ik vind het juist heel goed dat er een strikte scheiding tussen kerk en staat is. Maar in dit soort gevallen knelt het wel.En mijn punt is dat ik dat dus niet vind kunnen.
Uiteraard, maar als 500 restaurants dat gaan doen gaat het nog druk worden.
"U betaaldt"
Ja sorry, maar dan doe je al helemaal niet mee
We zullen zien welke ruggen recht blijven staan. Ook als je kijkt hoe het nu in Australië gaat denk ik dat sommige zich echt wel verkijken op hoever de mens buigt.Een hoop heisa die ze nu maken maar als de handhaving straks komt snel inbinden.
Heeft-ie wel mooi zn promotie gehad.
Nog even en het is oorlog!We zullen zien welke ruggen recht blijven staan. Ook als je kijkt hoe het nu in Australië gaat denk ik dat sommige zich echt wel verkijken op hoever de mens buigt.