gevegt
Well-known member
Nog even en het is oorlog!We zullen zien welke ruggen recht blijven staan. Ook als je kijkt hoe het nu in Australië gaat denk ik dat sommige zich echt wel verkijken op hoever de mens buigt.
Nog even en het is oorlog!We zullen zien welke ruggen recht blijven staan. Ook als je kijkt hoe het nu in Australië gaat denk ik dat sommige zich echt wel verkijken op hoever de mens buigt.
Nog even en het is oorlog!
Ik vind het wel opvallend hoeveel meer ophef er is rond het coronatoegangsbewijs in de horeca t.o.v. festivals en voetbalstadions.
Gelukkig wordt hier in Venlo alleen op excessen gehandhaafd. Alleen kroegen waar men dicht op elkaar stond kunnen een controle verwachten.
Wir schaffen das!Mwah, kijkende naar de vluchtelingen stromen is dat al een tijd aan de gang volgens mij.
Gewoon laten verbieden dat feestje dan. Daar ga je als bewoners toch niet mee akkoord?
Idioterie... Om in je huis te komen heb je in Enkhuizen die dagen dus een QR-code nodig...
Kort geding aanspannen. Grote kans dat ze winnen omdat de vrije toegang tot eigen woning wordt ontzegd.Gewoon laten verbieden dat feestje dan. Daar ga je als bewoners toch niet mee akkoord?
Dan zitten ze dus goed nu.Lijkt mij wel leuk om zoiets te doen voor het huis van een stel fanatieke wappies.
Bij ons niet10 dagen nadat Denemarken alles opengooide zijn de besmettingen met 52% gedaald.
Zo'n gozer die dan aan een spiegel van een politiewagen gaat hangen, kunnen ze die niet gewoon een nekschot geven? Gewoon een weggooier die wil rellen.
Hebben wij alles open gegooid dan?Bij ons niet
In Duitsland heeft voorzitter Jörg Radek van de politievakbond GdP hiervoor al gewaarschuwd. Dit naar aanleiding van een dodelijke schietpartij bij een benzinepomp in Idar Oberstein. De dader schoot een medewerker neer nadat hij gewezen was op de mondkapjesplicht.Nog even en het is oorlog!