Ja vind ik ook opvallend. Maar goed, zoiets als dit moet in Nederland toch ook mogelijk zijn?Ziet er goed uit.
Opvallend ook dat de tijd na test 48 uur is, waar die in NL nog (maar) 24 uur is.
Je vraagt je af waarom dit in NL niet kan.
Ja vind ik ook opvallend. Maar goed, zoiets als dit moet in Nederland toch ook mogelijk zijn?Ziet er goed uit.
Opvallend ook dat de tijd na test 48 uur is, waar die in NL nog (maar) 24 uur is.
Lijkt me wel ja. Maar het zal De Jonge cs wel geen geld opleveren ofzo...Ja vind ik ook opvallend. Maar goed, zoiets als dit moet in Nederland toch ook mogelijk zijn?
Omdat in Nederland er vooral wordt gekeken naar die twee weken waarin alles misging bij feestjes, clubs etc. Toen was 48 uur prima of als je een halve minuut ervoor met Janssen was geprikt.Ziet er goed uit.
Idem bij PSV.De logica achter de 2/3 bezetting ontgaat me echt totaal. Als dat per vak of tribune zou zijn kon ik het nog enigszins begrijpen maar bij Feyenoord v Drita was er gewoon een heel stuk van de bovenste ring leeg en verder niets.
Ik heb het idee dat die 2/3 bezetting meer is vanwege de drukte buiten het stadion en het vervoer er naartoe. Want of je in het stadion nu 2/3 of volledige bezetting hebt dat maakt inderdaad weinig uit.De logica achter de 2/3 bezetting ontgaat me echt totaal. Als dat per vak of tribune zou zijn kon ik het nog enigszins begrijpen maar bij Feyenoord v Drita was er gewoon een heel stuk van de bovenste ring leeg en verder niets.
Bij AZ-Real Sociedad (8000 toeschouwers, maximum had 13.000 mogen zijn) werden ook gewoon kaarten naast elkaar verkocht, en waren sommige vakken nagenoeg leeg en zaten andere vakken nagenoeg vol.Idem bij PSV.
Ik ga morgen eens kijken hoe het er ter plekke uitziet bij PSV.
Ik snap alleen niet wat daar problematisch aan is?Ik heb het idee dat die 2/3 bezetting meer is vanwege de drukte buiten het stadion en het vervoer er naartoe.
Ik zie zelf ook het probleem niet, maar ik heb alleen het idee dat de overheid dit wel als een probleem ziet. Want in een stadion zie ik maar 2 opties:Ik snap alleen niet wat daar problematisch aan is?
Het enige wat problematisch zal zijn (corona gerelateerd) zijn mensen die met het OV komen. Die moeten toch een mondkapje op (dat zijn immers de regels) en als we geen drukke treinen e.d. willen moet de ochtend/avondspits ook afgeschaft worden.
Alle andere middelen van vervoer (lopen, fiets, auto, ...) zijn volstrekt coronaproof.
Ik heb het idee dat die 2/3 bezetting meer is vanwege de drukte buiten het stadion en het vervoer er naartoe. Want of je in het stadion nu 2/3 of volledige bezetting hebt dat maakt inderdaad weinig uit.
Je bent niet de enige.Alles is sowieso krom. Ik ben er wel klaar mee.
Hoe gaat het in Engeland, daar zijn ze nu toch een maand helemaal van alles af?
Tijd vliegt maar niet zo snel. 19 juli was Freedom Day daar zoals ze het hebben genoemd. Dat is twee weken geleden.Hoe gaat het in Engeland, daar zijn ze nu toch een maand helemaal van alles af?