Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Ik had alleen een dagje spierpijn in mijn linkerarm. Schijnt normaal te zijn. Verder viel het best mee.
 

Eef de Kip

Well-known member
1e keer een gevoelige arm de in de avond, 2e keer kreeg ik een heel zenuwachtig meisje waarbij ik tijdens het prikken al voelde dat dit pijn ging doen, vervolgens wel een dag flink last gehad van mijn arm. Geen griepverschijnselen trouwens.
 

JMD

Well-known member
1e keer een gevoelige arm de in de avond, 2e keer kreeg ik een heel zenuwachtig meisje waarbij ik tijdens het prikken al voelde dat dit pijn ging doen, vervolgens wel een dag flink last gehad van mijn arm. Geen griepverschijnselen trouwens.
Ik had 2x een topprikster (de eerste keer een jonge meid, de tweede keer een oudere dame) die me ook gerust stelde (want ik kan niet tegen naalden, sterker nog: als ik al een naald op TV zie word ik al 'licht' in mijn hoofd). Bij de eerste had ik niet door dat de naald er in ging (ik keek de andere kant op), de tweede keer raakte ze een zenuw (ofzo), dat deed wel pijn.
Van de eerste alleen licht spierpijn gehad 1 dag, de tweede vooral iets langer, maar niet meer dan de eerste keer.
 

Joost

Well-known member
Direct 57 mensen minder in het ziekenhuis.
Dat is vooral het resultaat van 127 ontslagenen in de voorafgaande 24 uur. Dat is echt heel veel, het is van begin juni geleden dat het er zoveel waren.

Ik zie in de dagcijfers van de besmettingen nu wel een kleine stabilisatie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, we hebben de 100 ziekenhuisopnames in deze golf op een dag net niet aangetikt. Van eind september tot en met de derde week van mei zaten we iedere dag boven de 100 ziekenhuisopnames waarvan de helft van de tijd ook wel boven de 200 ziekenhuisopnames per dag. Dus in die zin is het allemaal wel meegevallen als we nu de top lijken te hebben bereikt. Wel een contrast met vorig jaar zomer toen het de hele zomer veelal een of twee en hooguit vier handen vol aan ziekenhuisopnames per dag waren.
 
Bovenaan