Eef de Kip
Well-known member
volgens mij wel en geen 500 doden per dag dus het zal wel los lopen daar.
Tijd vliegt maar niet zo snel. 19 juli was Freedom Day daar zoals ze het hebben genoemd. Dat is twee weken geleden.Hoe gaat het in Engeland, daar zijn ze nu toch een maand helemaal van alles af?
Precies. En laten veel grote stedelijke gebieden nou net in de 'armere' delen van de wereld zitten die uberhaupt nog niet eens gevaccineerd zijn...Zorg eerst maar dat je in grote stedelijke gebieden vaccineert. Daar is het risico op een nieuwe variant het grootste.
Mwah, als je 100 miljoen vaccins levert voor een land van 50 miljoen mensen moet er toch veel mogelijk zijn. Als je er maar 1 miljoen levert ja, dan krijg je wat jij aangeeft.Probleem met de armere landen is dat de cultuur daar verrot is. Dan heb ik het over de groep die geld heeft wordt ingeënt en de rest kan stikken.
Ik denk dat daar meespeelt dat ze daar heel weinig coronagevallen hebben gehad, dus is de urgentie er minder. Wij hebben tijdenlang >10.000 per dag gehad, dan valt dat toch meer op.Opvallend dat Australië zo laag scoort, terwijl ze daar heel strenge regels hebben om Corona te bestrijden. Dan zou je toch ook verwachten dat ze vaccinatie heel erg aanmoedigen of zelfs verplichten.
Als je 1e vervelend was krijg je bij de 2e minder last blijkbaar.Ben bij vlagen nog beroerd en moe van vaccinatie van 9 juli. Tweede laat ik voorlopig maar.