Dus Frankrijk is de komende tijd een walhalla voor pyromanen.De brandweer in Frankrijk gaat staken voor onbeperkte tijd, tot het vaccinatiepaspoort van tafel is.
De zorgmedewerkers overweegt ook een nationale staking.
Vraag me overigens altijd af hoe de brandweer kan staken, ze gaan toch niet brandmeldingen negeren lijkt me.
In Frankrijk staken ze altijd.
Jep.In Frankrijk staken ze altijd.
Drenthe | 163 |
Flevoland | 326 |
Friesland | 230 |
Gelderland | 275 |
Groningen | 251 |
Limburg | 333 |
Noord-Brabant | 341 |
Noord-Holland | 359 |
Overijssel | 269 |
Utrecht | 265 |
Zeeland | 209 |
Zuid-Holland | 324 |
In een bananenland mag je niet staken.Wat een bananenland dat Frankrijk.
Mag wel, maar wordt direct neergeschoten.In een bananenland mag je niet staken.
Zitten die in de Lays zak?Zeker. Je kan gewoon de chips scannen.
Sywert is niet zonder reden voor de bus gegooid.Nederland kocht voor 354 miljoen euro aan sneltests, daarvan ligt zo’n 80 procent te verstoffen
Het ministerie van volksgezondheid kocht voor 354 miljoen euro aan sneltests, maar het merendeel is nog ongebruikt. Intussen koopt het ministerie van infrastructuur zijn eigen tests.www.trouw.nl
Gelukkig hebben we Sywert al voor de bus gegooid. Stel dat ze het demissionair kabinet moeten aanpakken.
Precies. Als het ergens anders ook krom blijkt te zijn, maakt dat het eerder ontdekte kromme niet opeens recht.Sywert is niet zonder reden voor de bus gegooid.
Dat is nog even afwachten of de andere fuckups ook wat meer in het nieuws komt.Precies. Als het ergens anders ook krom blijkt te zijn, maakt dat het eerder ontdekte kromme niet opeens recht.
Niet helemaal waar ik op doelde. Laten we het erop houden dat het onetisch handelen van Sywert niet de enige, en waarschijnlijk ook niet de hoofdreden is geweest dat hij voor de bus is gegooid.Precies. Als het ergens anders ook krom blijkt te zijn, maakt dat het eerder ontdekte kromme niet opeens recht.