@Janssen Ga eens aan het werk luie Limbo!!!Volgens Hugo gaan we 1 juli niet halen door leveringsproblemen van Janssen.
@Janssen Ga eens aan het werk luie Limbo!!!Volgens Hugo gaan we 1 juli niet halen door leveringsproblemen van Janssen.
Geen ouders langs een voetbalveld maar wel allemaal in de kantine.
Wie bedenkt dat?
Tussen praktijk en theorie zit nog een wereld van verschil.Het is dus niet de bedoeling dat de ouders in de kantine gaan zitten.
Meen je dat nou?Tussen praktijk en theorie zit nog een wereld van verschil.
Dit gaat waarschijnlijk voor de sporters dat die nog kunnen blijven hangen. Maar dat zou handig zijn om even goed te communicerenGeen ouders langs een voetbalveld maar wel allemaal in de kantine.
Wie bedenkt dat?
Maar volgens mij wel daarna binnen 4 dagen verplicht testenZondag vervalt de testplicht voor iedereen die kort naar Duitsland wil.
Ja, volgens jou.Maar volgens mij wel daarna binnen 4 dagen verplicht testen
Nee? Ik heb het over klein grensverkeer. Tanken, boodschappen doen etc.Maar volgens mij wel daarna binnen 4 dagen verplicht testen
Ik meende zoiets op TT gelezen te hebben. Maar blijkbaar is dat dus alleen voor langer bezoek.Ja, volgens jou.
Hoezo is dat een onzinopmerking?Volgens Rutte is de lockdown nu eigenlijk voorbij. Het meeste is idd weer open, maar natuurlijk nog lang niet normaal... Dus eigenlijk een onzinopmerking die ook weer duidelijk aangeeft dat hij niet snapt hoezeer theaters, bioscopen, restaurants, discotheken, nachtclubs, musea enz werken.. Mooi dat het meeste weer een beeteje open mag, maar op bv 30 man kan een bioscoop of theater niet draaien
1976 nu ook aan de beurt. Maar goed dat ik al bij de voorrangsgroep zat, want 1976 krijgt Janssen. Nu heb ik gelukkig het veel betere en veiligere Pfizer.Gaat nu wel rap met het uitnodigen. Ze zitten nu bij 1973. In dit tempo kan ik volgende week een afspraak maken.
Arm Suriname, ik maak me daar zorgen over.
Het is bijna al code zwart.Code paars, dat is triest.