Het opname gemiddelde is nu 99,57 mensen voor de laatste zeven dagen (IC & verpleegafdeling samen). Dat is ook wel een mooie barriere die er aan is gegaan.Klopt, 100%. Maar het zijn er 54 minder dan vorige maand.
Ik heb op de dag van Feyenoord-Ajax mijn vaccinatie gehad, hoefde maar 1x omdat ik in december corona heb gehad, had voorrang vanwege mijn werk. Uiteraard wel op een tijdstip dat het klaar was voor de klassieker begon. Paar dagen het gevoel gehad alsof iemand mij een stomp op mijn bovenarm had gegeven, maar voor de rest geen bijwerkingen, was ook Pfizer.Over 3 weken krijg ik de tweede prik.
Hup Pfizer!
Maar als je in het ziekenhuis wilt belanden, zul je nu toch echt een andere ziekte moeten oplopen.Nu kunnen we het gelukkig nog steeds krijgen en iedereen besmetten dus hoera.
Toen ik in militaire dienst was, kreeg je de stereoprik. Daar heb ik toentertijd goed last van twee beurse schouders gehad.Ik heb op de dag van Feyenoord-Ajax mijn vaccinatie gehad, hoefde maar 1x omdat ik in december corona heb gehad, had voorrang vanwege mijn werk. Uiteraard wel op een tijdstip dat het klaar was voor de klassieker begon. Paar dagen het gevoel gehad alsof iemand mij een stomp op mijn bovenarm had gegeven, maar voor de rest geen bijwerkingen, was ook Pfizer.
En nu? Succes in ieder geval.
Je moet er wel iets voor over hebben.Ah nee, word je er echt zo een na een prik? Dan laat maar
Dat deden jullie in Dalfsen volgens mij sowieso al... Schoenen bestaan daar toch nog niet?Je moet er wel iets voor over hebben.
Ik loop zelfs weer op klompen!
Je, je verwacht het niet dat wanneer de gangen halfvol zijn met karren het lastiger is om mensen op afstand te passeren.De UvA heeft onderzocht dat verplichte winkelkarretjes volslagen onzin zijn. Helpen totaal niet en werken eerder meer besmettingen in de hand. Opzienbarend.
Ik dacht dat verplichte winkelkarretjes alleen bedoeld waren om er voor te zorgen dat er niet meer mensen binnen waren dan toegestaan. Alleen bij de rij voor de kassa lijkt het me wel een hulpmiddel om afstand te houden, niet tijdens het winkelen zelf.De UvA heeft onderzocht dat verplichte winkelkarretjes volslagen onzin zijn. Helpen totaal niet en werken eerder meer besmettingen in de hand. Opzienbarend.