JFK
Well-known member
Het is bijna al code zwart.Code paars, dat is triest.
Het is bijna al code zwart.Code paars, dat is triest.
Die oefenwedstrijdjes kijken, dat mag natuurlijk niet. Veel plezier in ieder geval.Zaterdag gaat de kantine weer open. Maar 50 man binnen, maar gelukkig kunnen een gigantisch terras maken. En het beloofd prachtig weer te worden. Ik kijk er wel naar uit om mensen te spreken die ik sinds september niet meer gesproken heb. Lekker een beetje oefenwedstrijdjes kijken met een flesje bier in de hand. Heerlijk!
Die oefenwedstrijdjes kijken, dat mag natuurlijk niet. Veel plezier in ieder geval.
Die Sywert heeft er dus 9 miljoen aan overgehouden. Hij geeft aan dat hij de bedoeling had om dat geld in goede doelen te steken, maar twijfelt daar nu aan wegens de 'shitstorm' die over hem heen gekomen is...
Wat kunnen sommige mensen toch ontzettend onzin praten als ze door de mand gevallen zijn...
Jeukt me niks.Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe het in Engeland verder gaat met de besmettingen. Er zijn wat regio's waar het behoorlijk omhoog gaat en sommigen hebben het al over een derde golf die eraan komt.
Over het algemeen zitten ze daar met getallen lager dan 40 per 100.000 inwoners. Het landsgemiddelde is 28.6 per 100.000, wij zitten daar in Nederland nog ruim boven.Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe het in Engeland verder gaat met de besmettingen. Er zijn wat regio's waar het behoorlijk omhoog gaat en sommigen hebben het al over een derde golf die eraan komt.
Jij praat ook alles goed he.Ja, wat een oetlul is dat zeg! Wordt ook al de hele dag om de oren geslagen met oude tweets en video's waarin hij steeds vertelt dat hij het voor de zorg doet en er geen winstoogmerk achter zit.
En nu? Succes in ieder geval.Verblijfsvisum geweigerd. Verlaat uw woonland waar u pas 18 jaar huiseigenaar en belastingbetaler bent minimaal 24 uur. Succes in de coronacaroussel buiten Egypte. Istanbul zit in een lockdown. Zitten wij in Egypte niet mee. Zoek het maar uit waar u uw toevlucht zoekt en tien dagen gevangen zit in quarantaine in een ander land. Als u terug bent mag u het opnieuw proberen. Maar wél met mondkapje graag.
Bij mij over 9 dagen. En dan half juli de 2e.Over 13 dagen zit de eerste prik erin!