Coronavirus 2

Eef de Kip

Well-known member
Precies, op die manier was het het eenvoudigste om in de gaten te houden dat er een max. aantal mensen binnen was.
 

De Wolf

Well-known member
Onze grootste wappie blijkt donaties te gebruiken voor een stukje land in Spanje?

 

ALenstra

Well-known member
Mijn ervaring is dat weinig supermarkten zelf winkelwagens schoonmaken. Eigenlijk alleen de grote bekende ketens.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Verschilt per vestiging, ik ben in mei verhuisd en in mijn oude (achterstands)wijk was het netjes geregeld allemaal bij zowel de Lidl als de Coop, je moest de winkelwagens apart ergens wegzetten en medewerkers maakten het schoon voor ze het terug zetten. Ook bij de Jumbo iets verderop.
Nu in het centrum zijn er bij de AH überhaupt geen winkelwagens beschikbaar (iedereen een irritant mandje) en bij de Coop wel, maar ze worden volgens mij niet schoongemaakt. En bij de Jumbo al helemaal niet, daar liep eergisteren zelfs een groepje kutjeugd met 4 man zonder winkelwagentje of mandje maar wel met een FIETS in de winkel rond :rolleyes:
 

erka

Well-known member
Bij mijn supermarkt wordt nog wel schoongemaakt maar ikzelf let er al sinds vorig jaar zomer niet meer op. Ik hou me goed aan de meeste maatregelen maar de kans op besmetting via vieze winkelkarretjes is volgens mij zo onnavolgbaar klein dat ik net zo lief een ander karretje pak.
 

Mario

Well-known member
Maar jullie wassen toch keurig je handen en het winkelwagentje voordat je naar binnen gaat?
En dan vervolgens produkten van de schappen pakken, die de klant voor je hebt aangeraakt, en bij nader inzien toch maar weer heeft teruggezet...
 
D

Deleted member 2709

Guest
Steeds twee jaargangen per dag die een afspraak mochten maken, maar gisteren opeens maar één 1 (1981) en vandaag helemaal geen.
Ik (1984) had eigenlijk gedacht vandaag wel aan de beurt te zijn, maar nee dus. Hopelijk vrijdag dan.
 

Hankie

Well-known member
Steeds twee jaargangen per dag die een afspraak mochten maken, maar gisteren opeens maar één 1 (1981) en vandaag helemaal geen.
Ik (1984) had eigenlijk gedacht vandaag wel aan de beurt te zijn, maar nee dus. Hopelijk vrijdag dan.

Dat komt onder andere door de weigerboomers en dat de 2e groep moet worden opgestart.
 
Bovenaan