D
Deleted member 2709
Guest
Liever een winkelwagentje dan die irritante mandjes.
Dat heb ik alleen de eerste week gedaan.Maar jullie wassen toch keurig je handen en het winkelwagentje voordat je naar binnen gaat?
Bij mijn supermarkt wordt de winkelwagentjes nog schoongemaakt door de medewerkersMaar jullie wassen toch keurig je handen en het winkelwagentje voordat je naar binnen gaat?
Ja, inderdaad.Dat heb ik alleen de eerste week gedaan.
Winkelwagen schoonmaken heb ik nooit gedaan. Handen vaker wassen ben ik eind vorige zomer mee gestopt.Dat heb ik alleen de eerste week gedaan.
Wil je ook eentje hebben, is dat het?De E-bikers waren toch als eerste aan de beurt? 🙄
En dan vervolgens produkten van de schappen pakken, die de klant voor je hebt aangeraakt, en bij nader inzien toch maar weer heeft teruggezet...Maar jullie wassen toch keurig je handen en het winkelwagentje voordat je naar binnen gaat?
Nee, zo oud ben ik nog niet, nog een jaartje of 15/20. Dan misschien.Wil je ook eentje hebben, is dat het?
Verstandig!Nee, zo oud ben ik nog niet, nog een jaartje of 15/20. Dan misschien.
Steeds twee jaargangen per dag die een afspraak mochten maken, maar gisteren opeens maar één 1 (1981) en vandaag helemaal geen.
Ik (1984) had eigenlijk gedacht vandaag wel aan de beurt te zijn, maar nee dus. Hopelijk vrijdag dan.