Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Twee regio's staan nu op ernstig ipv zeer ernstig. Niet dat dit hele systeem nog enige waarde heeft. Alle maatregelen die er zijn of nog gaan komen in de toekomst zullen landelijk zijn, regionaal werkt niet in Nederland.

Desondanks zullen bij de volgende update een heleboel regio's een lagere categorie krijgen. Groningen gaat bv. denk ik in 1x van zeer ernstig naar zorgelijk.
Qua inschaling op basis van de besmettingen vallen Gooi&Vechtstreek, Noord Holland Noord en Drenthe in zorgelijk en de rest in ernstig.

Bij de opnames zitten alle regio's nog in zeer ernstig.
 

erka

Well-known member
Qua inschaling op basis van de besmettingen vallen Gooi&Vechtstreek, Noord Holland Noord en Drenthe in zorgelijk en de rest in ernstig.

Bij de opnames zitten alle regio's nog in zeer ernstig.

Nu wel maar de volgende update is 8 juni.
 

JMD

Well-known member
Volgens Rutte is de lockdown nu eigenlijk voorbij. Het meeste is idd weer open, maar natuurlijk nog lang niet normaal... Dus eigenlijk een onzinopmerking die ook weer duidelijk aangeeft dat hij niet snapt hoezeer theaters, bioscopen, restaurants, discotheken, nachtclubs, musea enz werken.. Mooi dat het meeste weer een beeteje open mag, maar op bv 30 man kan een bioscoop of theater niet draaien
 

Maasveld

Well-known member
Volgens Rutte is de lockdown nu eigenlijk voorbij. Het meeste is idd weer open, maar natuurlijk nog lang niet normaal... Dus eigenlijk een onzinopmerking die ook weer duidelijk aangeeft dat hij niet snapt hoezeer theaters, bioscopen, restaurants, discotheken, nachtclubs, musea enz werken.. Mooi dat het meeste weer een beeteje open mag, maar op bv 30 man kan een bioscoop of theater niet draaien
Hoezo is dat een onzinopmerking?
 

Forza AZ

Well-known member
Gaat nu wel rap met het uitnodigen. Ze zitten nu bij 1973. In dit tempo kan ik volgende week een afspraak maken.
1976 nu ook aan de beurt. Maar goed dat ik al bij de voorrangsgroep zat, want 1976 krijgt Janssen. Nu heb ik gelukkig het veel betere en veiligere Pfizer.
 
Bovenaan