Coronavirus 2

De Groene Scout

Well-known member
15.00 uur getest; nog geen uitslag. Was verder niemand, dan kunnen ze dat wattenstaafje van mij toch wel direct even nakijken.
Ik heb nu al een training en vergadering gemist.

SanMark.

Well-known member

erka

Well-known member
Niet zeiken hè, gaat hartstikke goed hier. Vandaag ook weer uitstekende berichten over het prikken, de helft wordt niet gebruikt.

zwammy

Well-known member
En met een negatieve test mag je overal heen. Dus je moet bewijzen dat je gezond bent, maar gelukkig druist dat helemaal niet in met de rechten van de mens. Het zijn ook alleen maar wappies die daar iets tegen hebben.

JMD

Well-known member
Het kan blijkbaar altijd gekker.
En vervolgens die testen gaan verplichten...

Vorige zomer was er geen vaccin en mocht je 'zo' naar Efteling, musea enz (wel soms een tijdslot reserveren, maar daar lijkt me niks mis mee). Nu (met vaccins) moeten er negatieve sneltests zijn... Zouden er dan toch financiële belangen spelen? Of is dat 'te wappie'. Zeg maar net zo wappie als dat de wappies vorig jaar al zeiden dat we richting een testsamenleving zouden gaan... Ze lijken weer gelijk te krijgen.

JMD

Well-known member
Het scheelt wel dat je de anderhalve meter maatregel kan loslaten.
Eh, nee, die blijft ook...

Het zou idd wat anders zijn als je met een sneltest ergens naar binnen mag waar geen 1,5m enz is...

Ach, de Hugodejongefanclub zal dit wel weer bagatelliseren, maar er zijn dus 4,6 miljoen vaccins geleverd, daarvan liggen er nu bijna 1,5 miljoen op de plank te wachten...
Waarom is de logistiek zo'n probleem hier? Het leger heeft het al keer op keer aangeboden om te helpen.

En verder klopt er geen hout van die hele strategie, die schijnt ook per GGD te verschillen. In de ene regio kan je bv als 65-jarige je nu al laten prikken, in de andere wachten de 70-jarigen nog.

Bovenaan