Eef de Kip
Well-known member
En als ik het goed begrijp zijn er 4 gevallen op 4,5 miljoen vaccins die zijn gezet, dat vind ik nou ook weer niet echt risicovol
Precies. Dat bedoel ik.En als ik het goed begrijp zijn er 4 gevallen op 4,5 miljoen vaccins die zijn gezet, dat vind ik nou ook weer niet echt risicovol
Dat is volgens mij een veel minder ernstige variant van trombose dan die optreed bij het Astra Zeneca vaccin.De kans op trombose voor vrouwen die de pil gebruiken is veel groter, net als de kans op trombose na een lange vliegreis.
Dat is volgens mij een veel minder ernstige variant van trombose dan die optreed bij het Astra Zeneca vaccin.
En natuurlijk is de kans op die ernstige bijwerking heel klein, maar voor jonge gezonde mensen is de kans om ernstig ziek te worden door Corona ook minimaal. Laat staan de kans om aan Corona dood te gaan.
Hoeveel van die mensen hadden al een (ernstige) ziekte? Ik vermoed nagenoeg allemaal.Tot nu toe zijn er in de groep 20 tot 39 jaar 37 mensen overleden. Dat is naar verhouding redelijk vergelijkbaar met het aantal mensen die last van bloedproppen kreeg na vaccinatie met AZ.
16 besmettingen. Waarvan van nog niet eens de helft zeker is dat ze het op dat evenement hebben opgelopen...Het Fieldlab testevenement in Biddinghuizen heeft 5 tot 12 besmettingen opgeleverd. Bleken toch twee besmettelijke personen aanwezig te zijn.
16 besmettingen. Waarvan van nog niet eens de helft zeker is dat ze het op dat evenement hebben opgelopen...
Maar zelfs al zouden het 16 besmettingen zijn. Je staat een hele dag te hossen, dicht bij elkaar, schreeuwen, hard praten enz... Als dan die 2 besmette mensen 'maar' tot 16 besmettingen hebben geleid dan is dat echt niet veel... Als je dat vergelijkt met de treinrit Bergamo - Milaan van vorig jaar of de dag in de pubs in Liverpool voorafgaand aan Liverpool - Atletico (waar zo ongeveer iedereen besmet raakte) dan is dit echt weinig.
16 besmettingen. Waarvan van nog niet eens de helft zeker is dat ze het op dat evenement hebben opgelopen...
Maar zelfs al zouden het 16 besmettingen zijn. Je staat een hele dag te hossen, dicht bij elkaar, schreeuwen, hard praten enz... Als dan die 2 besmette mensen 'maar' tot 16 besmettingen hebben geleid dan is dat echt niet veel... Als je dat vergelijkt met de treinrit Bergamo - Milaan van vorig jaar of de dag in de pubs in Liverpool voorafgaand aan Liverpool - Atletico (waar zo ongeveer iedereen besmet raakte) dan is dit echt weinig.
Hoeveel van die mensen hadden al een (ernstige) ziekte? Ik vermoed nagenoeg allemaal.
Echt ongelooflijk. Je moet alles mee (id bewijs enz) als je je laat prikken, dat wordt een keer of 6 gecontroleerd, en alsnog raken ze het zicht kwijt...De wetenschappers gooien de handdoek in de ring.
![]()
RIVM heeft geen volledig zicht meer op vaccinatiegraad kwetsbare groepen
Hierdoor is onbekend hoeveel prikken er bijvoorbeeld in verpleeghuizen nog gezet kunnen worden.nos.nl
Ah ja, en nu ben je natuurlijk opzoek naar quotes waar in ik dat aan geef.Geen idee meer wie wel en geen spuit gehad heeft, maar volgens Eef en Marinos gaat het gewoon dikke prima in Nederland, wat zeuren we nou.
Ik ben ook razend benieuwd nu, dikke prima nog wel. Misschien dat je nog een quote kunt vinden dat ik het fantastisch vind.Geen idee meer wie wel en geen spuit gehad heeft, maar volgens Eef en Marinos gaat het gewoon dikke prima in Nederland, wat zeuren we nou.