Precies. Nog mensen hier die vertrouwen in Hugo hebben?
Pieter ZwartMwah, ik zeg niet dat hij alles goed gedaan heeft maar ik vraag me af of een ander het nou veel beter had gedaan. Op de kenners hier na natuurlijk.
Mwah, ik zeg niet dat hij alles goed gedaan heeft maar ik vraag me af of een ander het nou veel beter had gedaan. Op de kenners hier na natuurlijk.
Mensenrechtenhof: land mag vaccinatie verplichten
Landen kunnen hun burgers verplichten zich te laten inenten, oordeelt het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Bijvoorbeeld als zij tot de conclusie komen dat de volksgezondheid dat vraagt.www.telegraaf.nl
Zodra ik me kan vaccineren laat ik dat doen, maar ik vind het toch echt te ver gaan dat een land een vaccinatie (in dit geval voor kinderen, maar dit kan je zo ook toepassen op coronavaccinatie (of griepprik of wat dan ook)) mag verplichten en dat nota bene het Hof voor de Rechten van de Mens daar in mee gaat...
Inderdaad heel apart. Want in NL hebben we o.a. de DKTP en DTP-prikken opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. Daar zitten ziektes tussen die erger zijn dan corona, en zelfs voor die inentingen is geen verplichting. En toch haalt >90% die prik. Zonder verplichting.Ja dat is inderdaad wel apart he. Zorgt er namelijk voor dat er nog maar twee opties zijn: er is een heel groot complot gaande, waar alle belangrijke organisaties van de wereld aan meedoen. Of er is echt een pandemie, waar we alleen maar uit komen met vaccinatie.
Haha pandemie, zo naïef kun zelfs jij niet zijn.Ja dat is inderdaad wel apart he. Zorgt er namelijk voor dat er nog maar twee opties zijn: er is een heel groot complot gaande, waar alle belangrijke organisaties van de wereld aan meedoen. Of er is echt een pandemie, waar we alleen maar uit komen met vaccinatie.
Dan kunnen ze zich richten op volgend seizoen.Wat zou er met AZ gebeuren wanneer alle 60+ zijn gevaccineerd?
Hopen dat er volgend seizoen nog wat van Leo zijn pensioen over is dan.Dan kunnen ze zich richten op volgend seizoen.