Coronavirus 2

JMD

Well-known member
En van Rossum werd verketterd door de Jonge dat hij zelf achter een prik aanging.
Jep. Het hele onderwijsveld zit te wachten om te mogen prikken, maar nee, dat kan niet...

Kijk, en als het nou nog een niet relevante prik zou zijn dan is het nog niet zo erg. Maar diezelfde De Jonge zegt keer op keer dat vaccinatie de enige manier uit deze crisis is. Ik zei het een paar weken terug als geintje, maar begin me echt serieus steeds vaker af te vragen of De Jonge wel wil dat we uit deze crisis komen.

ALenstra

Well-known member
Net op BBC een aflevering van Panorama gezien waarin een journaliste met een verborgen camera twee maanden in een testlab in Milton Keynes werkte. Ze ontdekte al snel dat het er een zooitje was en dat er allesbehalve volgens de regels gewerkt wordt.

JMD

Well-known member
Net op BBC een aflevering van Panorama gezien waarin een journaliste met een verborgen camera twee maanden in een testlab in Milton Keynes werkte. Ze ontdekte al snel dat het er een zooitje was en dat er allesbehalve volgens de regels gewerkt wordt.
En in welk opzicht was het een zooitje? Dat resultaten verwisseld werden? Dat samples samen kwamen?

zwammy

Well-known member
Het vaccin werkt een jaar, dus benieuwd of jamel z'n 3e en 4e prik eerder krijgt dan sommige mensen de 1e prik.

JMD

Well-known member
Het heeft te maken met het prikken in arme landen wat niet gebeurd, waardoor er een resistente variant kan ontstaan.
Ja, net zoals elk jaar met de griep gebeurt. Daarom moeten de risicogroepen elk jaar een nieuwe prik halen.
Niks nieuws dus.

Alleen is het corona, en kunnen we weer angst zaaien, dus wordt dat niet nagelaten...

En verder wat deze columnist in de NRC zegt:
"Misschien oogt het lief om als burger meegaand te zijn en niet zo kritisch als sommige dolgedraaide complotdenkers, maar eigenlijk is het gewoon een dubieus gebrek aan burgerzin."

JMD

Well-known member
Dan brengen ze hopelijk een app uit waarmee je de updates zelf kan downloaden.
Ik heb wel eens gekscherend gezegd dat over 10 jaar docenten helemaal niet meer nodig zijn. Dan heeft elke leerling een USB-aansluiting of chip ofzo en daarmee wordt alle kennis direct geïmporteerd. Dan kan de corona-update mooi direct mee... :)

Bovenaan