Coronavirus 2

PES5

Administrator
Forumleiding
Da's ook raar, je protesteert tegen bijv de gemeente, maar dan moet je wel de regels van de gemeente volgen?

Weet je wat pas raar is? Die wekelijkse freakshow/verkleedpartij. Je voordoen als vertegenwoordiger namens een beroepsgroep, terwijl je helemaal niet tot die beroepsgroep behoort. Clowns zijn het.

Forza AZ

Well-known member
Weet je wat pas raar is? Die wekelijkse freakshow/verkleedpartij. Je voordoen als vertegenwoordiger namens een beroepsgroep, terwijl je helemaal niet tot die beroepsgroep behoort. Clowns zijn het.
Het is niet verboden je te verkleden. Dat doen ze in Brabant en Limburg ook ieder jaar.

Ik vind het wel raar dat op dezelfde dag dus het ene protest op het Museumplein wel mag (gisterochtend protest tegen Syrische regering) en het andere niet.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het blijft raar dat je een demonstratie op een bepaalde plek moet houden, zeker als het juist de regelgeving is waar je tegen demonstreert.

Maasveld

Well-known member
Dus als je protesteert tegen de 100km op de snelweg wetgeving moet je dat in jou optiek midden op de snelweg doen?
Weten we eindelijk waar die Friezen echt tegen demonstreerden.

Een demonstratie tegen de plasticsoep zou wat dat betreft ook wel mooi zijn.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dus als je protesteert tegen de 100km op de snelweg wetgeving moet je dat in jou optiek midden op de snelweg doen?
Dat zou een optie zijn, wedden dat je aandacht krijgt? Maar het gaat erom dat je niet mag zeggen: We zijn tegen rode kool en rode bieten, laten we dat in een park doen.

JMD

Well-known member
Dit ben ik idd helemaal met je eens.
Overigens blijken ook wel een deel van die mensen echt veteraan en/of arts. Maar dan zou ik me als echte arts/veteraan wel 10x bedenken of (als je zou willen protesteren) je dat doet tussen die verkleedkist.

JMD

Well-known member
Ik vind het wel raar dat op dezelfde dag dus het ene protest op het Museumplein wel mag (gisterochtend protest tegen Syrische regering) en het andere niet.
Dit dus...

Ik las dat er gisteren 1000 man/vrouw bij die demonstratie was... Wat is dan het probleem? Ja ze houden te weinig afstand, maar het is buiten... Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken en laat ze zitten, geef ze geen aandacht als politie zijnde, dat is wat ze willen.
En omdat ze dan niet weggaan duw je ze met tientallen in een dichte stadsbus en die wappies kennende zullen ze daar geen mondkapje hebben gedragen. En ondertussen wordt ook nog een journalist aangehouden 'want hij had zich niet bekend gemaakt als journalist'... Ehhh, jawel, daar zijn beelden van. En je kan het wel of niet eens zijn met Karskens (ik ben het vooral vaak niet met hem eens), maar hij doet niks anders als dat die horde journalisten deden die bij die kerk in Urk ging staan, op zoek naar nieuws.

Bovenaan