Vreemd dan dat mijn moeder en zus dus gezegd werd te moeten bellen.Een test kan je simpel met je DigiD aanvragen. Waarom is een prik dan niet mogelijk?
Als ze dat niet doen, moeten ze 5000 euro per dag dokken met een maximum van 200000. 40 dagen dus even dokken. Van het geld van de burgerIs dit een grap?
Belgische staat moet fundament onder coronawet binnen 30 dagen verstevigen
De Belgische regering moet de wet waarop de coronamaatregelen gebaseerd zijn binnen dertig dagen verstevigen. Als de regering dat niet doet, moet ze naar verluidt 5.000 euro per dag betalen. Dat heeft de Brusselse rechtbank woensdag bepaald in een kort geding, meldt persbureau Belga.www.nu.nl
In NRW is laatst ook al zo'n uitspraak geweest maar hoe dat is afgelopen kan ik niet terugvinden. Op zich is het ook niet zo heel gek dat dit soort uitspraken gaan plaatsvinden. Het wetenschappelijk bewijs voor veel van de maatregelen is er niet.Is dit een grap?
Belgische staat moet fundament onder coronawet binnen 30 dagen verstevigen
De Belgische regering moet de wet waarop de coronamaatregelen gebaseerd zijn binnen dertig dagen verstevigen. Als de regering dat niet doet, moet ze naar verluidt 5.000 euro per dag betalen. Dat heeft de Brusselse rechtbank woensdag bepaald in een kort geding, meldt persbureau Belga.www.nu.nl
Hoe het in NRW afliep is als volgt: binnen 1 dag na de uitspraak werden er gewoon zwaardere maatregelen getroffen door Merkel. Beetje zoals Rutte ineens als een gek de avondklok op een andere manier verankerde toen de rechter die avondklok verbood.In NRW is laatst ook al zo'n uitspraak geweest maar hoe dat is afgelopen kan ik niet terugvinden. Op zich is het ook niet zo heel gek dat dit soort uitspraken gaan plaatsvinden. Het wetenschappelijk bewijs voor veel van de maatregelen is er niet.
Je zou het in overweging kunnen nemen om een blog te beginnen, krijg je geen tegengas en kun je helemaal los gaan. Dit is een forum dus kun je er op wachten dat je tegengas krijgt. Als je dat vervelend vindt, tsja, kom hier dan niet.Nogmaals. Als je dat niet wilt lezen, kom dan hier niet... Simpel.
Nu weer De Jonge met 'nee hoor, we hebben de boot helemaal niet gemist met vaccins'
Terwijl dat dus wel zo is. Er wordt fout op fout gestapeld, en steeds wordt dat ontkend. De Jonge/Rutte hebben het zelflerend vermogen van iemand met leerproblemen...
Het was wel de drukste maandag ooit in de teststraten.Rutte? Helemaal in zijn eentje natuurlijk? En zet er dan even bij dat de rechter in hoger beroep die avondklok goed keurde.
Maar goed, even naar de orde van de dag, percentage besmettingen loopt weer eentiende op maar wel weer een record aan tests. Oh nee, bijna.
Verder 65000 gevaccineerd op 1 dag, dat lijkt eindelijk de goede kant op te gaan.
Is kijken of dat komende week omhoog blijft gaan, zal tijd worden.
Tuurlijk joh, draai het even om...Je zou het in overweging kunnen nemen om een blog te beginnen, krijg je geen tegengas en kun je helemaal los gaan. Dit is een forum dus kun je er op wachten dat je tegengas krijgt. Als je dat vervelend vindt, tsja, kom hier dan niet.
Het staat je vrij om niet op me te reageren als het je niet in je straatje past hoor.Tuurlijk joh, draai het even om...
Ik zeg nergens dat ik geen tegengas wil. Ik geef alleen aan dat het Marinos vrij staat hier niet meer te komen als hij mijn posts niet wil lezen. En als hij hier wel wil komen ook goed, maar dan moet hij niet gaan klagen dat hij mijn posts lees...
En verder kom je hier continu dezelfde opmerkingen tegen in zo ongeveer elk topic. De kans op regen bij een willekeurig welke F1-race is 50%, Bati denkt nog steeds elke wedstrijd dat Ajax gaat verliezen, stc ziet zelfs in FC Bal op 't Dak nog een elftal met spelers op elke positie die beter zijn dan die van PSV, ik doorzie nog steeds niet elke 'knipoogopmerking', Van Ginkel moet in elk duel van PSV invallen enz...