Het is niet zo dat je elke avond wat doet, maar als je dan een keer voetbal wil kijken met vrienden, of even een borrel wil doen. Begin me daarmee steeds meer aan te irriteren.
Werkt dus uitstekend, die avondklok.
Het is niet zo dat je elke avond wat doet, maar als je dan een keer voetbal wil kijken met vrienden, of even een borrel wil doen. Begin me daarmee steeds meer aan te irriteren.
Of de avondklok in stand te houden en de horeca 's avonds na 9 uur weer open te gooien.
Dan mag je nog altijd maar 1 bezoeker ontvangen, dus dan zul je de meervoudsvorm weg moeten laten.Het is niet zo dat je elke avond wat doet, maar als je dan een keer voetbal wil kijken met vrienden, of even een borrel wil doen. Begin me daarmee steeds meer aan te irriteren.
Levert de eigenaren gelijk een goede omzet op, want iedereen moet dan in de kroeg blijven van 21.00u tot 4.30u.Of de avondklok in stand te houden en de horeca 's avonds na 9 uur weer open te gooien.
Rutte ziet weinig mogelijkheden tot versoepeling... Op het moment dat de cijfers gemiddeld 3500-4000 per dag zijn, de laagste sinds begin oktober (toen alles nog open was (op 1,5m)). Mind you, de lockdown ging half december in toen we op 12.000 zaten...
Dus eerst lopen de aantallen significant terug maar kan er niet versoepeld worden vanwege de Britse variant. Dan blijken de cijfers toch 'iets' minder erg te zijn en dan ga je de kaarten zetten op andere varianten en daarom kan je niet versoepelen. Tsja, virussen muteren altijd en zullen dat ook altijd blijven doen. Als je angstig af gaat zitten wachten tot er helemaal geen virussen meer zijn die muteren dan kan je lang wachten...
"Er is nog nooit iemand bevrijd door risicomijdend beleid" is wel een mooie quote die ik tegenkwam, en dat geldt hier ook bij... Je zal toch iets moeten doen, want anders blijven we hiermee bezig.
Betaalmuur
Ik kan me wel goed vinden in het programma van 'herstel NL'
Het huidige coronabeleid is volgens Herstel NL failliet
Tja, een pandemie is ook heel uitzonderlijk dus je hebt alle redenen om af te wijken.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Betaalmuur
Alsof ook maar iemand in Nederland zich aan dat advies houd. Ik ken niemand.Dan mag je nog altijd maar 1 bezoeker ontvangen, dus dan zul je de meervoudsvorm weg moeten laten.
Ik wel. Meerdere zelfs.Alsof ook maar iemand in Nederland zich aan dat advies houd. Ik ken niemand.
Ik wel. Meerdere zelfs.
Als jij dat ook zou doen, is dat gelul over de avondklok van jou ook niet meer nodig.Applaus.
Jep. Ik ook. Overigens ben ik wel van mening dat dit plan niet 100% kan, maar dat er wat moet gebeuren is echt duidelijk.Ik kan me hier ook heel goed in vinden. Er moet perspectief komen. We zijn voor m'n gevoel op een kantelpunt gekomen. De lockdown maakt dermate veel slachtoffers dat het steeds moeilijker wordt om het te rechtvaardigen met roepen dat we de zwakkeren beschermen.
Onzin dat weet jij ook.Als jij dat ook zou doen, is dat gelul over de avondklok van jou ook niet meer nodig.
Nee dat weet ik niet. Verklaar je nader.Onzin dat weet jij ook.
Ik geloof dat bij de uitspraak de rechter wel besefte dat er een pandemie gaande is en wel rekening zal hebben gehouden met het gewicht van het staatsbelang.