Jij komt uit de regio. Waar ga je 'm halen, in Spijkenisse ?
Nee, Rotterdam Airport. Spijkenisse zat vol.
Jij komt uit de regio. Waar ga je 'm halen, in Spijkenisse ?
Nee, Rotterdam Airport. Spijkenisse zat vol.
Het gaat mij niet of het terecht is of niet, dat maakt me nog niet zoveel uit. Die klok is het probleem niet. Het blijkt gewoon onwettig te zijn, dan moeten ze daar iets aan gaan doen. En wat zou er gebeuren, een paar dwazen die zouden gaan dansen in de straten. Poeh, poeh, afgelopen week hebben er 100.000 mensen op het ijs gestaan.
Ja daar mag m'n pa ook. 2de in het ADO stadion.
Zojuist m'n afspraak gemaakt voor m'n eerste vaccinatie. Volgende week donderdag krijg ik m'n prik!
Welke krijg je?
De uitspraak van de lagere rechter was 's ochtends, de uitspraak van het spoedappel tegen negenen, dat zijn dus bijna 12 uur.Gisteren werd na de uitspraak gelijk gezegd dat zoiets in een dictatuur niet mogelijk was, kunnen we dat nu wel even weer zeggen dat die uitspraak binnen 3 uur de nek werd omgedraaid door de vriendjes van Rutte en van Dissel ?
Willem Engel loopt nog gewoon vrij rond.Gisteren werd na de uitspraak gelijk gezegd dat zoiets in een dictatuur niet mogelijk was, kunnen we dat nu wel even weer zeggen dat die uitspraak binnen 3 uur de nek werd omgedraaid door de vriendjes van Rutte en van Dissel ?
Ah, mooi. Mijn tweede is ook bij Rotterdam Airport.
Voelt toch wel gek. Ik weet natuurlijk al een tijdje dat ik vanwege m'n werk bij de eerste groepen zou zitten. Maar nu het eenmaal zo ver is, voelt het toch een beetje onwerkelijk.
Ik begrijp je.
Maar eigenlijk voelt de afgelopen 11 elf maaanden zo'n beetje alles onwerkelijk aan.
Astra Zeneca.
Yes dank u. Kon ik ook krijgen maar pas even.
Snap ik. Had ook liever Pfizer of Moderna gehad. Maar door een wijziging in mijn werkzaamheden, kom ik tegenwoordig wekelijks bij drie behoorlijk kwetsbare mensen thuis en ook in diverse woonvormen. Dus vandaar dat ik de keuze maak om alle mogelijkheden aan te grijpen om het risico hen te besmetten te verkleinen.
Gisteren werd na de uitspraak gelijk gezegd dat zoiets in een dictatuur niet mogelijk was, kunnen we dat nu wel even weer zeggen dat die uitspraak binnen 3 uur de nek werd omgedraaid door de vriendjes van Rutte en van Dissel ?
Die uitspraak staat gewoon (tot een eventueel hoger beroep). Dat er niet direct gehoor aan gegeven dient te worden doet daar niks aan af.