Bouwmarkten (Hornbach, Praxis, Gamma) bieden allemaal aan dat je online besteld en twee uur later ophaalt bij de winkel.Een bloemist mag dat. Een schoenenwinkel bijvoorbeeld niet.
Maar dat mag dus niet?
Bouwmarkten (Hornbach, Praxis, Gamma) bieden allemaal aan dat je online besteld en twee uur later ophaalt bij de winkel.Een bloemist mag dat. Een schoenenwinkel bijvoorbeeld niet.
Jawel die zijn een uitzondering, gewone detailhandel kan er een boete voor krijgen.Bouwmarkten (Hornbach, Praxis, Gamma) bieden allemaal aan dat je online besteld en twee uur later ophaalt bij de winkel.
Maar dat mag dus niet?
Bouwmarkten (Hornbach, Praxis, Gamma) bieden allemaal aan dat je online besteld en twee uur later ophaalt bij de winkel.
Maar dat mag dus niet?
Aldus correspondent in Londen voor Despeld.nl @JMD
Oja ze vroeg ook nog hoe oud hij is. Ik zeg zes, zij: vijf? 🙈Toch iets aan je accent doen Joost.
Mijn zoontje hoest de laatste weken 's ochtends tussen 8 en 9. Niets bijzonder eigenlijk maar omdat het al even gaande is wilde we toch even naar de dokter, die wil 'm niet zien tot hij op corona getest is. Prima, dan gaan we op test dus ik bel met die testlijn.
Maar wat ik daar aan de lijn kreeg was me toch een portie incompetentie. Ze wilde mijn ISBN nummer weten (geen geintje!), ik heb mijn BSN maar genoemd en dat heeft ze 5 keer geprobeerd maar ze kreeg het niet voor elkaar het correct in te voeren in het systeem. Mijn postcode heb ik 4 keer moeten noemen voor het lukte en toen werd ik doorverbonden met de regionale GGD. Daar gelukkig wel een competent iemand.
Hij schijnt in Emmen gewenst te zijn om de punten te tellen, dan maken ze nog kans op lijfsbehoud.Het tellen van Hugo is ook een drama. Schijnt nu ineens minder te zijn. Tijd dat hij een keer de eer aan zichzelf houdt....
Dan zijn ze al gedegradeerd. Ik zeg doenStuur hem maar naar PSV
jongen, chill wat en pak een appel. 😁Dus de leraren willen pas les geven als ze allemaal pas ingeënt zijn? Wat is dat toch een jankerige beroepsgroep zeg. Moeten ze in de zorg en de politie eens zeggen dat ze pas gaan werken als iets veilings is. Man man man, ga staken met uw gezever.
Ik ben het volmondig met je eens... Word er echt niet goed van... Kan niet wachten tot ik weer mijn leerlingen in het echt zie.Dus de leraren willen pas les geven als ze allemaal pas ingeënt zijn? Wat is dat toch een jankerige beroepsgroep zeg. Moeten ze in de zorg en de politie eens zeggen dat ze pas gaan werken als iets veilings is. Man man man, ga staken met uw gezever.
Ik ben het volmondig met je eens... Word er echt niet goed van... Kan niet wachten tot ik weer mijn leerlingen in het echt zie.