erka
Well-known member
Ik ben het volmondig met je eens... Word er echt niet goed van... Kan niet wachten tot ik weer mijn leerlingen in het echt zie.
En je collega's natuurlijk.
Ik ben het volmondig met je eens... Word er echt niet goed van... Kan niet wachten tot ik weer mijn leerlingen in het echt zie.
Doorgaans binnen 2 minuten gepiept.De GGD is echt een drama. Probeer maar eens een test-afspraak te maken
Inderdaad, geen enkel probleem.Doorgaans binnen 2 minuten gepiept.
Klopt, was geen enkel probleem.Doorgaans binnen 2 minuten gepiept.
Is dit gebaseerd op de oude of op de nieuwe rekenmethode?En we staan weer laatste...
Volgens mij is dit de rekenmethode 3.0... Dus na de wijzigingen van De Jonge en de daar aanpassingen op.Is dit gebaseerd op de oude of op de nieuwe rekenmethode?
Volgens mij is dit de rekenmethode 3.0... Dus na de wijzigingen van De Jonge en de daar aanpassingen op.
Uiteraard, in de afgelopen 10 mn staan we onder Lapland.We moeten hier natuurlijk wel de cijfers geven waarin Nederland het allerslechtst naar voren komt he.
Uiteraard, in de afgelopen 10 mn staan we onder Lapland.
#dejongeout
Dan pak je toch de sites waar we het beste voor staan.We moeten hier natuurlijk wel de cijfers geven waarin Nederland het allerslechtst naar voren komt he.
In Lapland tellen ze het ijsprikken ook mee. Die spelen vals.