Ik maak je niet belachelijk vriend. Ik geef alleen aan dat we ondertussen wel weten hoe je over het beleid denkt.Tuurlijk kan je me belachelijk maken. Maar als je niet doorhebt dat ik reageer op de mensen die zeggen dat zodra de 'risicogroepen' gevaccineerd zijn er wel weer versoepeld kan worden dan houdt het op...
Ja, dus?Ik maak je niet belachelijk vriend. Ik geef alleen aan dat we ondertussen wel weten hoe je over het beleid denkt.
Dus als JMD onverhoopt zou sterven (laten we het niet hopen), dan moet de rest van de mensheid voortaan in het donker leven.Morgen komt gewoon weer de zon op. Enige dat jij daar voor moet doen is adem blijven halen.
Zonder JMD, en jijzelf, leven wij allen inderdaad in het donker wat betreft verdeling Europese plaatsen en andere kwalificatie reglementen!Dus als JMD onverhoopt zou sterven (laten we het niet hopen), dan moet de rest van de mensheid voortaan in het donker leven.![]()
Mijn bijnaam is 'De Zonnekoning'...Dus als JMD onverhoopt zou sterven (laten we het niet hopen), dan moet de rest van de mensheid voortaan in het donker leven.![]()
Dat zijn toch belangrijke zaken om te weten???Zonder JMD, en jijzelf, leven wij allen inderdaad in het donker wat betreft verdeling Europese plaatsen en andere kwalificatie reglementen!
Ik noem jou altijd de hokjesman.Mijn bijnaam is 'De Zonnekoning'...![]()
Dat zei ik toch ook? Het ging mij om de vaccinaties voor andere landen zoals gele koorts etc wat niet verplicht is. En nu zouden ze dit wel willen doen, wat volgens mij tegen het principe van vrij reizen ingaat.
Zoals bekend (goh...) ben ik kritisch op de maatregelen, maar zo'n coronapaspoort snap ik dan wel, zeker in tijden van pandemie idd... Tot een jaar geleden vond niemand het een probleem dat je zonder bepaalde injecties een hoop landen niet in kwam. Dat aantal landen zal nu alleen groter zijn.Een land mag altijd gezondheidseisen stellen. Zeker bij een pandemie.
Verder lijkt het me een prima voorstel. Al moeten ze wel ‘al Covid gehad’ meenemen on het paspoort.
Ik noem hem altijd Johan Marco Dennis.
Derksen heet toch geen Maria?Ik noem hem altijd Johan Maria Derksen
Derksen heet toch geen Maria?
Dat wattenstaafje wat in je keel en neus geduwd wordt heeft aangetoond dat ik vanochtend met testen geen corona had. Kan naar buiten nu!Niet in spuiten. Die plaatsen ze zaterdagochtend direct in m'n hersenen.