Coronavirus 2

Bonehead

Well-known member
Daar is het toch al uitgebreid over gegaan? Zijn vaak mensen die niet thuis kunnen werken en wonen vaak met meer mensen op kleine ruimtes dus meer besmettingsgevaar.

Dat geldt voor alle mensen die laag op de inkomensladder staan. Westers en niet-westers. Toch lijkt het met name voor die laatste groep een probleem te zijn.

Maar vooral minder kennis van de risico's op besmetting van Corona. Wellicht door onvoldoende kennis van taal ed.

Dit is meer aannemelijk. En dit probleem overstijgt corona. Dat is overigens niet alleen deze mensen schuld.
 

Mario

Well-known member
Gezellig gisteravond in Napels, dat voorzie ik hier ook in de grote steden als die avondklok er komt.
 

JMD

Well-known member
Aantal besmettingen van gisteren bijgesteld naar 9996. Vandaag 8669. Cijfer klopt niet omdat er storing was bij de GGD's. Morgen zal het dus veel hoger zijn
 

JMD

Well-known member
Iets meer dan 10.000 besmettingen. Lijkt me sterk dat daar alle gemiste van gisteren bijzitten, want dan zouden we 'gemiddeld' op 9300 uitkomen wat een flinke daling zou zijn, lijkt me niet logisch.
 

Bernardo

Well-known member
Iets meer dan 10.000 besmettingen. Lijkt me sterk dat daar alle gemiste van gisteren bijzitten, want dan zouden we 'gemiddeld' op 9300 uitkomen wat een flinke daling zou zijn, lijkt me niet logisch.
Want? Zou toch kunnen, maatregelen zouden nu moeten gaan werken. In Noorden is het R getal al onder de 1.
 

erka

Well-known member
Stad Groningen maar 36 erbij vandaag. Dus dat is inclusief stukje van gisteren wellicht. Kortom: gaat hier aardig de goede kant op. Durf ik wel te zeggen nu.
 

gevegt

Well-known member
De wappies worden steeds extremer,


Onbekenden hebben vannacht een gebouw
van het Duitse RIVM aangevallen met
brandbommen.Daarbij is niemand gewond
geraakt.Bij het Robert Koch-instituut
in Berlijn sneuvelde alleen een raam.
Een bewaker wist de vlammen te doven.

Het instituut rapporteert dagelijks het
aantal coronabesmettingen,opnames en
doden in Duitsland.Verder adviseert het
Robert Koch-instituut de regering over
maatregelen tegen het coronavirus.

Net als in Nederland is er ook in
Duitsland verzet tegen het coronabeleid
van de regering en de meldingen van de
besmettingscijfers.Duitsland ziet een
sterke opleving van het virus.
 

zwammy

Well-known member
Haha ja, met stift covid=hoax op een bord en een man en een vrouw met een hond riepen iets. Poeh Poeh, tis allemaal wa.
 
Bovenaan