gevegt
Well-known member
Dat lijkt me heel verstandig. Vooral als Ska huppeldepup daarmee de mond gesnoerd wordt.De Spaanse premier wil een noodtoestand t/m mei.
Dat lijkt me heel verstandig. Vooral als Ska huppeldepup daarmee de mond gesnoerd wordt.De Spaanse premier wil een noodtoestand t/m mei.
Vakantie effect?Stad Groningen maar 36 erbij vandaag. Dus dat is inclusief stukje van gisteren wellicht. Kortom: gaat hier aardig de goede kant op. Durf ik wel te zeggen nu.
Een daling zou idd wel kunnen, maar ineens naar 9300 is een erg grote.Want? Zou toch kunnen, maatregelen zouden nu moeten gaan werken. In Noorden is het R getal al onder de 1.
Van erka?Vakantie effect?
Het stijgt toch ook wel eens met 600/700 per dag..Een daling zou idd wel kunnen, maar ineens naar 9300 is een erg grote.
Jep. Maar van een stijging van 600 (die we donderdag nog hadden) naar een daling van 600 is wel een grote stap.Het stijgt toch ook wel eens met 600/700 per dag..
Kom maar op met die lockdown!
Nog even, dan kunnen we weer darten. Volgens mij levert darten immuniteit op, want er is nog altijd niemand die ik ken ziek of ziek geweest.
Mathematisch zou dat nooit kunnen, als je sinds begin juni 3 tot 4x per week met een man of twintig in een kroeg staat.
Ja, die gooit toch ook niet bij ons in Parkstad.Topdarter Glen Durrant besmet met coronavirus
De Engelse topdarter Glen Durrant is positief getest op het coronavirus en moet in quarantaine. De winnaar van de Premier League mist daardoor het International Darts Open in het Duitse Riesa.…www.telegraaf.nl
Ja, die gooit toch ook niet bij ons in Parkstad.
Nog even, dan kunnen we weer darten. Volgens mij levert darten immuniteit op, want er is nog altijd niemand die ik ken ziek of ziek geweest.
Mathematisch zou dat nooit kunnen, als je sinds begin juni 3 tot 4x per week met een man of twintig in een kroeg staat.
Jij dart niet zeker?Dan heb je best wel geluk. Ik heb inmiddels alle varianten al wel gezien in mijn omgeving. Van geen klachten tot milde klachten tot enkele weken behoorlijk ziek tot ziekenhuisopnames tot IC tot sterfgevallen.