Bonehead
Well-known member
Wow, zie die columnist dat echt? Schande.
Ach, dat is al heel oud nieuws. Van die beste man is de laatste maanden niets meer van vernomen.
Wow, zie die columnist dat echt? Schande.
Klopt, maar als je even nadenkt snap je dat hij bedoelt hoe ik het geformuleerd heb.Hij noemde Henk en Ingrid aan de ene kant en Mohammed en Fatima aan de andere kant.
Ze waren nog boos na de 0-1 van AZ zeker.Gezellig gisteravond in Napels, dat voorzie ik hier ook in de grote steden als die avondklok er komt.
Zal hij woord houden?Geen paniek mensen, Trump heeft over drie weken een vaccin.
Jij gaat hem woorden in de mond leggen ?Klopt, maar als je even nadenkt snap je dat hij bedoelt hoe ik het geformuleerd heb.
Maar waarom zegt hij dat dan niet gewoon?Klopt, maar als je even nadenkt snap je dat hij bedoelt hoe ik het geformuleerd heb.
Want? Zou toch kunnen, maatregelen zouden nu moeten gaan werken. In Noorden is het R getal al onder de 1.Iets meer dan 10.000 besmettingen. Lijkt me sterk dat daar alle gemiste van gisteren bijzitten, want dan zouden we 'gemiddeld' op 9300 uitkomen wat een flinke daling zou zijn, lijkt me niet logisch.
Ja, zo werkt de politiek nu eenmaal. Alles dikker aanzetten.Maar waarom zegt hij dat dan niet gewoon?
Onbekenden hebben vannacht een gebouw
van het Duitse RIVM aangevallen met
brandbommen.Daarbij is niemand gewond
geraakt.Bij het Robert Koch-instituut
in Berlijn sneuvelde alleen een raam.
Een bewaker wist de vlammen te doven.
Het instituut rapporteert dagelijks het
aantal coronabesmettingen,opnames en
doden in Duitsland.Verder adviseert het
Robert Koch-instituut de regering over
maatregelen tegen het coronavirus.
Net als in Nederland is er ook in
Duitsland verzet tegen het coronabeleid
van de regering en de meldingen van de
besmettingscijfers.Duitsland ziet een
sterke opleving van het virus.
Gisteren waren ze bezig bij een teststraat in Breda.
Waarom ga je er niet heen en doe het zelf even.Met scherp schieten.
Dat lijkt me heel verstandig. Vooral als Ska huppeldepup daarmee de mond gesnoerd wordt.De Spaanse premier wil een noodtoestand t/m mei.