Jij moet je bek houden en de willekeur niet betwisten ja!Waarom zou je wel met 1500 man op een strand mogen liggen en niet met 1500 man op een plein?
Jij moet je bek houden en de willekeur niet betwisten ja!Waarom zou je wel met 1500 man op een strand mogen liggen en niet met 1500 man op een plein?
Ik vind dat die burgemeester van Tilburg de consequenties moet dragen van het toestaan van zoveel man op een plein om een wedstrijd te bekijken. Dit is vragen om problemen inzake corona.
Een groot scherm op een plein waar iedereen vrij naar toe kan komen is natuurlijk vragen om problemen. Organiseer dan op een plek waar mensen die alleen geregistreerd zijn naar binnen kunnen. Ik noemde al als voorbeeld een stadion en wanneer je thuis speelt dan kan je kijken naar een ander stadion wat beschikbaar is of een plek waar een hoop mensen kunnen zitten op gepaste afstand.
Voorts ben ik van mening dat er een strenge lockdown moet komen om het aantal besmettingen omlaag te brengen.
Die gaat er ook heus wel komen in dit tempo en met zoveel onverschilligheid onder mensen en onkunde en slappe knieën bij burgemeesters.
HeerenveenIn het stadion van NAC?
Een 2de golf is allang bezig.
Ik denk niet dat het alleen aan de burgemeesters ligt. De regering moet een keer ballen tonen en zeggen tot hier en niet verder. Per direct weer terug naar een lockdown om zo de verspreiding tegen te gaan. Een lockdown schaadt de economie wel, maar zonder mensen geen economie.
Ik zie in verschillende steden en het OV dat bijvoorbeeld de 1,5 meter niet wordt nageleefd. Een grote verantwoordelijkheid neerleggen bij de mensen inzake deze pandemie werkt gewoon niet en dat neem ik de regering wel kwalijk.
Ik weet niet hoe jij op het strand ligt, maar niet binnen 1,5 meter van je buurman/vrouw lijkt me.Waarom zou je wel met 1500 man op een strand mogen liggen en niet met 1500 man op een plein?
Er is wel een verschil tussen even langs iemand heen lopen en een uur vlak naast iemand staan. Bij dat laatste is er wel een reëel risico op besmetting.Ja, en vlieg je over de andere mensen naar de zee en terug naar de auto?
Er is wel een verschil tussen even langs iemand heen lopen en een uur vlak naast iemand staan. Bij dat laatste is er wel een reëel risico op besmetting.