De Groene Scout
Well-known member
Dus met een lamp aan krijg je geen Corona?De lampen is de kroeg moeten eerder aan. Dat zal ze leren!
Dus met een lamp aan krijg je geen Corona?De lampen is de kroeg moeten eerder aan. Dat zal ze leren!
En vergeet niet dat er maar maximaal nog 50 man in de zaal mogen zijn... Ik ben benieuwd of dit alleen geldt voor kroegen of ook voor restaurants, bioscopen enz.De lampen is de kroeg moeten eerder aan. Dat zal ze leren!
Je bent zelf een lamp.De lampen is de kroeg moeten eerder aan. Dat zal ze leren!
Klopt ja...Want dat helpt tegen al die besmettingen in thuissituaties? Rutte moedigde toch juist eerder aan om de horeca te gebruiken.
Wat lul je weer dom over van Dissel.Klopt ja...
Het punt met die thuisbesmettingen is alleen dat je daar niks aan kan doen (behalve vragen op te letten en geen grote groepen uit te nodigen). O ja, ventileren natuurlijk, maar aangezien Van Dissel (i.t.t. zo ongeveer alle wetenschappelijke bureaus in de landen om ons heen) nog steeds niet in aerosolen gelooft als overdrager vindt hij wel dat we niet te dicht op elkaar mogen zitten, maar hoeven er geen ramen open... Tsja, dan heeft die 1,5m ook weinig nut.
Omdat we daar de 1,5m niet eens redden...Wat lul je weer dom over van Dissel.
Waarom worden dan de scholen verzocht hun ventilatiesystemen te controleren?
Zucht.Omdat we daar de 1,5m niet eens redden...
Klopt ja...
Het punt met die thuisbesmettingen is alleen dat je daar niks aan kan doen (behalve vragen op te letten en geen grote groepen uit te nodigen). O ja, ventileren natuurlijk, maar aangezien Van Dissel (i.t.t. zo ongeveer alle wetenschappelijke bureaus in de landen om ons heen) nog steeds niet in aerosolen gelooft als overdrager vindt hij wel dat we niet te dicht op elkaar mogen zitten, maar hoeven er geen ramen open... Tsja, dan heeft die 1,5m ook weinig nut.
KLopt. Dat is dus ook de grote vraag wat belangrijker is. Waar raken we sneller door besmet...De 1,5 meter heeft niets met ventilatie te maken. Ik zal hieronder kort het verschil uitleggen.
Hoezo klopt dat?KLopt. Dat is dus ook de grote vraag wat belangrijker is. Waar raken we sneller door besmet...
Hoezo klopt dat?
Ik hoop jij ook.Grapperhaus heeft een boete gekregen.