Unregistere
Well-known member
Jaap krijgt dan een welverdiend lintje! :duim:
Komende week zal bekend worden dat (een deel van ) de fitness-/sportclubs ook weer open mogen verwacht ik.
Fitnesscentra vallen toch gewoon onder de binnensport, en die blijft verboden.
Fitnesscentra vallen toch gewoon onder de binnensport, en die blijft verboden.
Het gaat idd snel, maar ook die vakantieparken en zwembaden houden toch rekening met 'het nieuwe normaal' (sorry JFK), dus het 'normale' leven is echt nog lang niet terug. Scholen zijn nog lang niet normaal open, sportscholen/sportclubs/enz. zijn allemaal nog dicht, grote evenementen zijn nog lang niet toegestaan. En veel van die besmettingen van maart waren terug te leiden tot een aantal superspreadevents (kerkdienst in de Bible Belt, carnaval, concert van een koor in Kessel, ...), doordat je dat soort evenementen nog niet toestaat zal een evt. verspreiding veel minder snel gaan.De vakantieparken stromen ook vol nu de zwembaden open gaan. Dan is bijna alles van het 'normale' leven alweer open. Ben ik erg pessimistisch als ik denk dat het wel erg snel gaat en je zo weer een coronagolf te pakken hebt?
Vastelaovend gaat hoe dan ook door:duim:
De vakantieparken stromen ook vol nu de zwembaden open gaan. Dan is bijna alles van het 'normale' leven alweer open. Ben ik erg pessimistisch als ik denk dat het wel erg snel gaat en je zo weer een coronagolf te pakken hebt?
Liever niet, anders zitten we volgend jaar weer met een nieuwe pandemie.
Wiebes zat gisteren bij Op1. Het kabinet wilde de sportclubs eigenlijk wel open gooien, maar kreeg het advies dit nog niet te doen. Tussen de regels door liet hij wel weten dat ze er hard mee bezig zijn om tot een oplossing te komen.
Ik denk dat bij fitnesscentra veel mogelijk is als je ook met reserveringen gaat werken.
Het plaatselijke AZC heeft een uitbraak. 23 gevallen en dan is nog niet eens 20% getest.