JMD
Well-known member
Ja meester….L33r 33ns t6p3n.
Zit op mijn iPad en dan typ ik wel eens een cijfer ipv een letter…
Ja meester….L33r 33ns t6p3n.
Sterkte!Pa de Wolf ligt ook in het ziekenhuis ten gevolge van het C virus. Longembolie ten gevolge van een besmetting vorig jaar december.
Sterkte!Pa de Wolf ligt ook in het ziekenhuis ten gevolge van het C virus. Longembolie ten gevolge van een besmetting vorig jaar december.
Nee maar die wil De Jonge natuurlijk alleen kunnen gebruiken als het helm uit komt. Tis een CDAer...Ik snap anders best wel dat je niet zomaar wil dat je appjes gepubliceerd worden.
Ik snap anders best wel dat je niet zomaar wil dat je appjes gepubliceerd worden.
Het is vertrouwelijke informatie dus dat hoef je niet te delen met iedereen.Ik snap anders best wel dat je niet zomaar wil dat je appjes gepubliceerd worden.
De voorspellingen van jou hier op DVK zijn steeds een stuk accurater gebleken dan die van het OMT...Het is altijd prettig als de cijfers ook meebewegen met de voorspellingen.
Vandaag worden 162 opnames gemeldt, dat is minder dan vorige week maandag dus daalt het wekelijks gemiddelde na precies 4 weken weer.