Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Deze kan wel van sticky af.
Dat zei ik vorige maand ook al in dit topic... :p
Beetje late reactie dus van onze Rotterdamse forumleiding, maar goed, het is ze vergeven met het kampioenschap van Feyenoord en handhaving van Excelsior snap ik dat ze dronken van geluk waren... :)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat zei ik vorige maand ook al in dit topic...
Beetje late reactie dus van onze Rotterdamse forumleiding, maar goed, het is ze vergeven met het kampioenschap van Feyenoord en handhaving van Excelsior snap ik dat ze dronken van geluk waren... :)
Ik ben ook wat ouder nu, ik ben niet zo snel meer en heb langer nodig om van het handhavingsfeestje te herstellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
De parlementaire enquête gaat (voorlopig) niet door. Alleen een stel rechtse (wappie) partijen had nog zin.
 

JMD

Well-known member
Gelukkig komt de enquête naar het corona beleid er ergens in 2050... ;)

Het RIVM wil overigens ook avondklok, toegangsbewijs, scholen sluiting in de wpg op laten nemen... Die moeten ook maar eens kritisch naar zichzelf gaan kijken.
 

De Wolf

Well-known member
Eens. Maar waar in veel andere landen er inmiddels al een parlementaire enquete oid gaande is inzake het coronabeleid zullen wij het in Nederland voorlopig met dit moeten doen.
Dat was een grote poppenkast geworden waar een aantal leden meer voor hun eigen programma zaten. Mag nooit het doel van een parlementaire enquete zijn.
 
Bovenaan