SOwieso wel een parlementaire enquete...Kan Rutte voor de zoveelste keer zijn excuses maken nav een enquete, maar aftreden, nee tuurlijk niet...Komen er nog tribunalen?
Lijkt mij niet dat het voor Engel hierbij blijft nee...Komen er nog tribunalen?
Ik hoop dat Pepijn de voorzitter wordt.Lijkt mij niet dat het voor Engel hierbij blijft nee...
Jij bent niet geïnteresseerd in wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld ten tijde van de coronacrisis en of dat allemaal wel zuivere koffie was? Mag hoor, maar terugkijken op een crisis is van groot belang, vandaar ook bv de parlementaire enquete toeslagen en Groningen (en ooit corona, als de commissie elkaar nog kan vinden.. ).Alleen wappies maken zich nog druk.
Klopt. Maar terugkijken is van groot belang. Welke fouten zijn er gemaakt? Wat ging goed? Is er daadwerkelijk voor gekozen om moedwillig veel angst te zaaien? Wel of geen lableak? enz...Behalve wappies en zerocovids is het ook totaal geen issue meer in de maatschappij. De 1-op-de-100 met mondkapje op zal je tot in de lengte der jaren blijven houden.
Is gewoon een hoop oud nieuws dat de meeste mensen achter zich hebben gelaten.Jij bent niet geïnteresseerd in wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld ten tijde van de coronacrisis en of dat allemaal wel zuivere koffie was? Mag hoor, maar terugkijken op een crisis is van groot belang, vandaar ook bv de parlementaire enquete toeslagen en Groningen (en ooit corona, als de commissie elkaar nog kan vinden.. ).
Tsja, dat kan je van elke crisis zeggen…Is gewoon een hoop oud nieuws dat de meeste mensen achter zich hebben gelaten.
En die laatste laat men vanuit Den Haag nu weer in de kou staan. Ongelooflijk. (Al denk ik wel dat niet iedereen die zegt aan Long COVID te lijden daar ook aan lijdt)Groningen crisis s nog niet over. Corona wel, behalve dan voor de long covid patienten.
L33r 33ns t6p3n.Zo klaar is cor9na nog niet, Djokovic mag in augustus de vs niet in omdat hij niet gevaccineerd is…
In ontwikkelingslanden is het nog wel een dingetje inderdaad.Zo klaar is cor9na nog niet, Djokovic mag in augustus de vs niet in omdat hij niet gevaccineerd is…
LBZo klaar is cor9na nog niet, Djokovic mag in augustus de vs niet in omdat hij niet gevaccineerd is…