Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Drie jaar geleden de eerste officiele besmetting in Nederland. Nu niet meer testen en prikken hoeft ook niet meer.

Ik zou zeggen

slot2-960x423.jpg
 

JMD

Well-known member
Dit is een mooie link om in de gaten te houden...

Ben benieuwd wat er allemaal boven water gaat komen.
 

Jef400

Well-known member
Behalve wappies en zerocovids is het ook totaal geen issue meer in de maatschappij. De 1-op-de-100 met mondkapje op zal je tot in de lengte der jaren blijven houden.
 

JMD

Well-known member
Alleen wappies maken zich nog druk.
Jij bent niet geïnteresseerd in wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld ten tijde van de coronacrisis en of dat allemaal wel zuivere koffie was? Mag hoor, maar terugkijken op een crisis is van groot belang, vandaar ook bv de parlementaire enquete toeslagen en Groningen (en ooit corona, als de commissie elkaar nog kan vinden.. :) ).
 

JMD

Well-known member
Behalve wappies en zerocovids is het ook totaal geen issue meer in de maatschappij. De 1-op-de-100 met mondkapje op zal je tot in de lengte der jaren blijven houden.
Klopt. Maar terugkijken is van groot belang. Welke fouten zijn er gemaakt? Wat ging goed? Is er daadwerkelijk voor gekozen om moedwillig veel angst te zaaien? Wel of geen lableak? enz...

Overigens denk ik dat het meer 1 op 1000 is met mondkapje dan 1 op 100... En ook die 1 op 1000 doen soms gekke dingen, zoals de vrouw die ik zondag in de trein zag zitten, in de trein had ze het kapje af, zodra ze buiten was zette ze het kapje op...
 

De Wolf

Well-known member
Jij bent niet geïnteresseerd in wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld ten tijde van de coronacrisis en of dat allemaal wel zuivere koffie was? Mag hoor, maar terugkijken op een crisis is van groot belang, vandaar ook bv de parlementaire enquete toeslagen en Groningen (en ooit corona, als de commissie elkaar nog kan vinden.. :) ).
Is gewoon een hoop oud nieuws dat de meeste mensen achter zich hebben gelaten.
 

JMD

Well-known member
Groningen crisis s nog niet over. Corona wel, behalve dan voor de long covid patienten.
En die laatste laat men vanuit Den Haag nu weer in de kou staan. Ongelooflijk. (Al denk ik wel dat niet iedereen die zegt aan Long COVID te lijden daar ook aan lijdt)
 

JMD

Well-known member
Zo klaar is cor9na nog niet, Djokovic mag in augustus de vs niet in omdat hij niet gevaccineerd is…
 
Bovenaan