JMD
Well-known member
Ook in de zomer van 2020 niet? Wat was toen dan het laagste punt?Op 3 maart 2020 gingen we van 10 naar 15 patienten op de IC. Sindsdien is het nooit lager geweest.
Ook in de zomer van 2020 niet? Wat was toen dan het laagste punt?Op 3 maart 2020 gingen we van 10 naar 15 patienten op de IC. Sindsdien is het nooit lager geweest.
Omdat het de zoveelste golf is die rond gaat. In december had je ook zo'n fase. Men snottert een paar keer, krijgt wat griepverschijnselen en een paar dagen later zijn ze er overheen.Ik heb het gevoel dat iedereen om mij heen momenteel Corona heeft. Waarom is er geen paniek?
Omdat de vaccinatie werkt.Ik heb het gevoel dat iedereen om mij heen momenteel Corona heeft. Waarom is er geen paniek?
Ik heb de cijfers vanaf 1 juni 2020.Ook in de zomer van 2020 niet? Wat was toen dan het laagste punt?
Of dat we dit dan gewoon een keer gaan behandelen als een - iets zwaardere vorm van - griep.
En ik wil de impact van bijvoorbeeld Long Covid dat toch echt wel een serieus probleem is niet bagatelliseren maar ik vind dat we nu toch echt wel is kunnen kijken of Corona nou nog echt zo'n groot probleem is en dat we daarvoor allemaal lijstjes en statistieken bij moeten blijven houden.
Ja die meting zijn vrij belangrijk omdat ze een vroege indicator blijken.Doen ze ook nog aan rioolmetingen? Die hele administratie hoeven ze van mij niet meer te publiceren. Gewoon een vervelende griep waar er nog wel meer van rondgaan.
GGD regio Utrecht sluiten vanaf 1 maart hun testlocaties.En of we deze zomer nog dagelijkse rapportages gaan krijgen of uberhaupt nog testcentra hebben.
Jep... Die zijn net zo erg als de wappies, alleen dan aan de andere kant van het spectrum... Types die zeggen 'dat we in Nederland geen lockdown gehad hebben' of dat we het 'als China hadden moeten doen'. Types die (als reactie op de beelden dat Chineze levend verbrandden in hun huizen om dat de deuren dichtgelast waren) zeiden dat ze dan in ieder geval niet aan corona gestorven zijn...Ik zag voor het eerst in tijden weer zo'n containment nu typetje voorbij komen. Zijn ook karikaturen hoor die gasten.