Toch logisch? Vorig jaar rond deze tijd in een steile opwaartse lijn, nu in een dalende...Op 1 november was het aantal Coronapatienten in het ziekenhuis voor het eerst weer lager dan exact een jaar eerder.
11 november is het aantal Coronapatienten in het ziekenhuis nog maar de helft van een jaar eerder.
Ik blijf het een aparte ontwikkeling vinden.
Jep, opvallend hoe een afgestudeerd geograaf gewoon door logisch na te denken, 'koude' cijferanalyse en alle opties open te houden (zoals je van een afgestudeerd universitair wetenschapper mag verwachten) tot betere conclusies kwam dan de mensen van wie je op basis van hun opleiding mag verwachten dat die er het meest verstand van hebben. Overigens, vanaf het begin is dat in de reacties al een FVD-broedplaats, maar waar in het begin nog wel eens reacties kwamen van 'andersdenkenden', die meestal bestonden uit: "Maurice je zit er totaal naast, schoenmaker blijf bij je leest" enz zijn die reacties (en dat is ook logisch gezien je 2e zin in de 1e alinea) nu totaal weg.Ik keek gisteren nog eens op de site van Maurice de Hond. Zijn conclusies op basis van logica waren in de Coronatijd toch behoorlijk veel beter dan wat het RIVM voorschotelde en media klakkeloos overnamen. Maar die site is qua reacties op berichten nu echt volledig overgenomen door de FvD aanhang.
Zie dit bijvoorbeeld eens, en dan bedoel ik de reacties; https://maurice.nl/2022/12/12/vaccinatiesterfte-gemodelleerd/
Daar gaan nog heel veel doden vallen. Nog een reden waarom zerocovidbeleid zo randdebiel was. Als wij een goede golf hebben. Ligt er misschien 2.000 man in het ziekenhuis en 150 op een IC, en loopt het in de weken daarna net zo snel weer leeg. Daar ga je in verhouding terug naar de cijfers die we in de Delta-golf hebben gezien.China stopt met melden covidcijfers
De Chinese Nationale Gezondheidscommissie stopt met de dagelijkse publicatie van covidcijfers. Volgens officiële cijfers zijn er de afgelopen vijf dagen geen covid-doden gevallen, maar dat wordt gezien als zeer ongeloofwaardig.nos.nl
Ook een manier natuurlijk om net te doen of het niet bestaat...