Werd tijd en hopelijk geeft dat meer inzicht.Wel gaat het RIVM vanmiddag de NICE cijfers splitsing in met/door Corona.
Hoeveel waren het er gisteren?237 opnames te melden vandaag. Dat is echt serieus heel hoog.
Je kon 'm toch al halen zonder brief of afspraak?Mijn boosterprik ligt klaar 🎉🎉, net een bericht van de ggd binnen
Werd tijd en hopelijk geeft dat meer inzicht.
Ik vrees dat de ziekenhuizen het de komende tijd weer wat drukker gaan krijgen. Een hoop mensen wordt nog goed ziek. Zelfs met een booster kan je nog flink ziek worden als ik miramar mag geloven.
Het 2G systeem is vooral om ongevaccineerden te beperken. Deze kleine groep blijft nog steeds verantwoordelijk voor het merendeel (Afgelopen maand 55%) van de ziekenhuisopnames. Zou je de gevallen die vanwege iets anders ligt zal dat nog veel hoger zijn. Schattingen zijn dat ongeveer een derde daar ligt zonder ernstige klachten maar wel apart verpleegd moet worden.
Ik mag toch hopen dat je inmiddels wel begrepen hebt dat er iets meer mensen met vaccin zijn in Nederland dan zonder vaccin?Wel altijd bijzonder dat dit ziekenhuis altijd andere statistieken hebt dan jij qua gevaccineerden in het ziekenhuis.
Dat is een ziekenhuis.Wel altijd bijzonder dat dit ziekenhuis altijd andere statistieken hebt dan jij qua gevaccineerden in het ziekenhuis.
Is dat door ene Maurice die zelfonderzoek heeft gedaan?Volgens mij werd dat plaatje vakkundig gefileerd als zijnde leugens .
Dat is een ziekenhuis.
Bekijk bijlage 761472
Ik heb het ook maar van een plaatje van het RIVM wat Kuipers liet zien.
Een kwart van de nieuwe opnames zou op dit moment "met" corona zijn. Bij 60% is het zeker door corona. De rest is om beide redenen.