Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Het verbaasd mij niets dat die filters niet alle besmettingen voorkomen.

1. Het heeft een bepaalde tijd nodig om een hele ruimte te filteren.
2. Kinderen zitten naast elkaar. Een kuchtje, praten of zelfs ademen zal ook wat deeltjes verspreiden die makkelijk de buurman halen die ze weer inademt.

zwammy

Well-known member
Toch geen wondermiddel?

1 van de 3 redenen kan het zijn, maar ik zie dat het gewoon de reden is.

zwammy

Well-known member
Haha nu is het verschil tussen 3g en 2g te klein volgens Kuipers. Nee zeveraar, je hebt te weinig steun daarom stop je er nu mee. Zeverkutje

JMD

Well-known member
Haha nu is het verschil tussen 3g en 2g te klein volgens Kuipers. Nee zeveraar, je hebt te weinig steun daarom stop je er nu mee. Zeverkutje

"Er is meer onderzoek nodig"... Volgens mij is dat onderzoek allang gedaan en bleek daaruit dat het bijna niet werkt en de nadelen niet opwegen tegen de beperkte voordelen...

Als ze net zo volhardend zouden zijn inzake de aardbevingen in Grunn of de toeslagenaffaire zouden die problemen allang opgelost zijn...

Forza AZ

Well-known member
Het vreemde is alleen dat die Europese regel van 9 maanden (die ingesteld is om te voorkomen dat elk land zijn eigen beleid heeft) alsnog in veel landen nutteloos is omdat die landen (o.a. Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk) dan nog extra maatregelen hebben. Zo eisen die landen allemaal dat je al een booster hebt (zelfs als je je 1e vaccinronde in september ofzo had).
Duitsland eist zelfs van iedereen 3 vaccinaties. Daaraan kunnen Nederlanders die 1x Janssen en nu een booster hebben gehad niet eens voldoen.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan