Het zijn er vast meer. Ik heb mijzelf tot op heden 1x laten testen toen mijn dochter positief was getest.Ben ik de enige Nederlander die nog nooit een test heeft gedaan?
Nee hoor, ik heb ook nog nooit getest.Ben ik de enige Nederlander die nog nooit een test heeft gedaan?
Maar dat is sowieso het probleem. Wie bepaalt wat nepnieuws is?Bij Op1 een gesprek over nepnieuws in een podcast op Spotify naar aanleiding van Neil Young die zijn muziek er af wilde halen.
Aan het eind komt staatssecretaris van Huffelen in beeld die zegt bedrijven te willen aanspreken op nepnieuws.
Dat is nogal een gênante opmerking voor iemand van het kabinet dat afgelopen dinsdag nota bene zelf nepnieuws verkondigd in haar Coronapersconferentie.
Dat is niet zo moeilijk: ik.Maar dat is sowieso het probleem. Wie bepaalt wat nepnieuws is?
Bv het eerste nieuws over de toeslagenaffaire werd ook niet geloofd...
Er zit natuurlijk een verschil tussen theorie en praktijk.Voetbalsupporters en regels. Het gaat gewoon niet samen.
Coronaregels massaal aan de laars gelapt bij eerste voetbalduel met publiek
De Brabantse derby TOP Oss-FC Den Bosch is de eerste wedstrijd sinds maanden waar weer publiek toegestaan is.nos.nl
Voetbalsupporters en regels. Het gaat gewoon niet samen.
Coronaregels massaal aan de laars gelapt bij eerste voetbalduel met publiek
De Brabantse derby TOP Oss-FC Den Bosch is de eerste wedstrijd sinds maanden waar weer publiek toegestaan is.nos.nl