Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Heb mij 3 of 4 x bij de ggd laten testen, en al aardig vaak bij een commerciële test straat als ik ergens naar toe wil

De Wolf

Well-known member
Twee keer bij de GGD geweest. Een keer voor mijzelf en een keer als mantelzorger voor mijn pa.
Verder een paar keer een zelftest gedaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Een keer omdat mijn ouders positief hadden getest en ik bier zou drinken met twee vrienden met een zwangere vriendin/vrouw. Uiteindelijk was een van die vrienden ook bij iemand met corona geweest, dus die moest ook testen en toen hebben we de afspraak maar gecanceld.

SanMark.

Well-known member
Morgen met de kids gaan zwemmen, dus morgen vroeg eerst maar even weer testen, en daarom in de avond maar met de vriendin uit eten want die QR code is tenslotte maar 24 uur geldig en moet je er dus maximaal gebruik van maken.

Joost

Well-known member
Bij Op1 een gesprek over nepnieuws in een podcast op Spotify naar aanleiding van Neil Young die zijn muziek er af wilde halen.

Aan het eind komt staatssecretaris van Huffelen in beeld die zegt bedrijven te willen aanspreken op nepnieuws.

Dat is nogal een gênante opmerking voor iemand van het kabinet dat afgelopen dinsdag nota bene zelf nepnieuws verkondigd in haar Coronapersconferentie.

JMD

Well-known member
Bij Op1 een gesprek over nepnieuws in een podcast op Spotify naar aanleiding van Neil Young die zijn muziek er af wilde halen.

Aan het eind komt staatssecretaris van Huffelen in beeld die zegt bedrijven te willen aanspreken op nepnieuws.

Dat is nogal een gênante opmerking voor iemand van het kabinet dat afgelopen dinsdag nota bene zelf nepnieuws verkondigd in haar Coronapersconferentie.
Maar dat is sowieso het probleem. Wie bepaalt wat nepnieuws is?

Bv het eerste nieuws over de toeslagenaffaire werd ook niet geloofd...

zwammy

Well-known member
De belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan op 1.5 meter van elkaar zitten 😂😂 die realiteit van die mensen ook.

Bovenaan