Had dat stel (gereformeerde) wappies zich laten prikken zaten we nu niet in lockdown en waren ze niet nutteloos aan het boosteren en kinderen aan het spuiten.
Ik ben heel benieuwd. Gemeentes sturen ook aan op heropening. De druk wordt simpelweg te groot. Aan de andere kant kwam heeeeeeel toevallig vanmorgen in het nieuws dat er in 2021 zo'n 1500 bedrijven failliet zijn verklaard, het laagste aantal in 30 jaar.Vandaag dus advies van het OMT? Ik gok op winkels open, maar met mondkapje ofzo.
In winkels moet je sowieso al een mondkapje op.Vandaag dus advies van het OMT? Ik gok op winkels open, maar met mondkapje ofzo.
Je spoort niet. Of ben je toevallig familie van HdJ ?Had dat stel (gereformeerde) wappies zich laten prikken zaten we nu niet in lockdown en waren ze niet nutteloos aan het boosteren en kinderen aan het spuiten.
Het is straks dus de schuld van de ouders als de scholen gesloten worden. Vanochtend stonden ze hier al te flyeren
https://www.ad.nl/gezond/omt-lid-en...op-schoolsluiting-zo-klein-mogelijk~a967fd68/
Gewoon weer publiek bij het voetbal, behalve bij NAC 👍Alles behalve noord Holland zuid Holland, Flevoland, Utrecht en Friesland open. Prima idee
Hoe zit het met de achterstands wijken in de grote steden ? Want jij schopt steeds alleen maar hier tegenaan. Wat complete onzin is.Gewoon alles open behalve binnen een straal van 10km van Urk en Staphorst.
Moslims mogen sowieso al niets.Hoe zit het met de achterstands wijken in de grote steden ? Want jij schopt steeds alleen maar hier tegenaan. Wat complete onzin is.
De helft van Nederland geboosterd, overal zonder afspraken boosteren en het gaat niet echt rap omhoog. Misschien geloven de mensen niet meer in een 3e, 4e of 5e prik als ze gezond zijn en geen onderliggend lijden. Tijd voor nieuwe dreigementen en doemscenario's bij de persconferentie. Zin in.
Het Oostenrijkse systeem vind ik ook prima. Heb je geen medische reden om niet te prikken mag je niets meer.Hoe zit het met de achterstands wijken in de grote steden ? Want jij schopt steeds alleen maar hier tegenaan. Wat complete onzin is.
Klopt. De vraag is natuurlijk wel hoeveel bedrijven nu overeind gehouden worden door de steun en zo meteen alsnog wegvallen als de steun wegvaltAan de andere kant kwam heeeeeeel toevallig vanmorgen in het nieuws dat er in 2021 zo'n 1500 bedrijven failliet zijn verklaard, het laagste aantal in 30 jaar.
Joh... mondkapje dus ook buiten op als je gaat winkelenIn winkels moet je sowieso al een mondkapje op.
Gewoon weer publiek bij het voetbal, behalve bij NAC 👍