Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Had dat stel (gereformeerde) wappies zich laten prikken zaten we nu niet in lockdown en waren ze niet nutteloos aan het boosteren en kinderen aan het spuiten.
 

Maasveld

Well-known member
Vandaag dus advies van het OMT? Ik gok op winkels open, maar met mondkapje ofzo.
Ik ben heel benieuwd. Gemeentes sturen ook aan op heropening. De druk wordt simpelweg te groot. Aan de andere kant kwam heeeeeeel toevallig vanmorgen in het nieuws dat er in 2021 zo'n 1500 bedrijven failliet zijn verklaard, het laagste aantal in 30 jaar.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mn in de grensstreek is het gewoon niet meer te verkopen.
Ik kan me voorstellen dat je in Vaals helemaal gillend gek wordt als je de hele dag een rij auto's met mensen langs ziet rijden die 5 km verderop hun geld in de winkels in Aken stuk smijten.
Ik noem nu Vaals maar die kun je vervangen door 100 andere willekeurige steden in Nederland.
 

zwammy

Well-known member
De helft van Nederland geboosterd, overal zonder afspraken boosteren en het gaat niet echt rap omhoog. Misschien geloven de mensen niet meer in een 3e, 4e of 5e prik als ze gezond zijn en geen onderliggend lijden. Tijd voor nieuwe dreigementen en doemscenario's bij de persconferentie. Zin in.
 

Hankie

Well-known member
Hoe zit het met de achterstands wijken in de grote steden ? Want jij schopt steeds alleen maar hier tegenaan. Wat complete onzin is.
Moslims mogen sowieso al niets.


Hier trouwens weer bingo op de basisschool, vandaag zal de 3e positieve zijn in de klas en zit mijn zoontje morgen weer thuis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De helft van Nederland geboosterd, overal zonder afspraken boosteren en het gaat niet echt rap omhoog. Misschien geloven de mensen niet meer in een 3e, 4e of 5e prik als ze gezond zijn en geen onderliggend lijden. Tijd voor nieuwe dreigementen en doemscenario's bij de persconferentie. Zin in.

Belangrijkste deel is geboosterd. Staan deze week gewoon nog bijna een miljoen prikken gepland. Daarnaast kan je niemand een booster geven die de afgelopen drie maanden positief heeft getest of hun tweede prik heeft gehad. 86% 18 plus bij de eerste ronde en 45,2% per afgelopen zondag van de totale bevolking die de booster heeft gehad. Dat rolt rustig door. Zal zeker geen 86% worden, maar zal rustig ergens in de 60% terecht komen. In combinatie met de mildere variant en de resistentie door zeer recente besmettingen zal het allemaal wel loslopen.
 

JMD

Well-known member
Aan de andere kant kwam heeeeeeel toevallig vanmorgen in het nieuws dat er in 2021 zo'n 1500 bedrijven failliet zijn verklaard, het laagste aantal in 30 jaar.
Klopt. De vraag is natuurlijk wel hoeveel bedrijven nu overeind gehouden worden door de steun en zo meteen alsnog wegvallen als de steun wegvalt
 
Bovenaan