Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Beetje categorie een skiër die met mondkapje op van de piste afkomt maar zonder helm...
 

Hankie

Well-known member
Mondkapjes in de buitenlucht, ik ga denk ik genoeg lachen komende weken. Net als mensen alleen in een auto met een mondkap op, dat is toch hilarisch.
Alleen op echt drukke plekken toch? Als ik aan het winkelen ben wil ik hem ook niet constant op en afzetten trouwens.
 

zwammy

Well-known member
Alleen op echt drukke plekken toch? Als ik aan het winkelen ben wil ik hem ook niet constant op en afzetten trouwens.

Ja, maar dan zijn er dus mensen die het zekere voor het onzekere nemen en hem maar altijd opzetten. Heerlijk is dat hoor om te zien
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, maar dan zijn er dus mensen die het zekere voor het onzekere nemen en hem maar altijd opzetten. Heerlijk is dat hoor om te zien

Zag je in Amsterdam denk ik al voordat corona officieel in Nederland was. Maar goed, veel valt terug te relateren aan het land waaraan men zich verbonden voelt.

Mijn vrouw voelde zich er comfortabel bij om hem binnen te dragen als ze in de supermarkt aan het werk ging of ze boodschappen ging doen. Eerst zelfs zo’n medisch mondkapje die ze al had ingeslagen voordat Nederland zich met corona bezig hield. Inmiddels volgt ze eigenlijk meer de algemene richtlijnen.
 

Mario

Well-known member
In Azië is een mondkapje heel gebruikelijk als je bijvoorbeeld verkouden bent, het is daar meer gemeengoed.

Ik verbaas mij hier vooral om mensen die de neus onbedekt laten. Dan kan je 'm net zo goed niet opzetten.
 

zwammy

Well-known member
Ik verbaas mij hier vooral om mensen die de neus onbedekt laten. Dan kan je 'm net zo goed niet opzetten.

Dat doe ik 🤣🤣

Met mijn astma krijg ik het anders benauwd, dus het is of dit of niets. Nu kan ik in ieder geval geen corona overhoesten 😁
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je hem dan draagt, draag hem idd dan goed. Mijn vrouw werkt inmiddels in een schoenenwinkel, maar daar stond vorige maand ook iemand met een mondkapje van gaas.
 
Bovenaan