Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Wat ik wel weer vreemd vind is dat kleine kinderen eigenlijk niet verspreiden volgens van Dissel maar nog niet naar opa en oma mogen.
 

JMD

Well-known member
Wat ik wel weer vreemd vind is dat kleine kinderen eigenlijk niet verspreiden volgens van Dissel maar nog niet naar opa en oma mogen.

En andersom: dat een juf van 65 wel voor de klas mag staan, maar geen kleinkinderen mag ontvangen.
 

erka

Well-known member
Hugo de Jonge was er niet. Waarschijnlijk om lastige vragen over die app te ontwijken denk ik.
 

gevegt

Well-known member
Ondertussen is de discussie over versoepeling van de regels ook in Duitsland in volle gang. De deelstaten dreigen uiteen te vallen.
Merkel is niet blij,

Kanzlerin Angela Merkel hat Vorwürfe zurückgewiesen, sie wolle eine öffentliche Debatte über einen Weg aus den harten Beschränkungen in der Corona-Krise unterdrücken. Es sei selbstverständlich, dass es eine öffentliche und breite Diskussion darüber gebe, wie man wieder hinein in mehr gesellschaftliches Leben komme, sagte Merkel nach Informationen der Deutschen Presse-Agentur aus Teilnehmerkreisen in einer Videoschalte der Unionsfraktion im Bundestag. Zugleich betonte sie: "Wir müssen da die richtige Balance finden."

Merkel hatte die Diskussionen über weitergehende Lockerungen der Beschränkungen am Vortag scharf kritisiert und in einer CDU-Präsidiumssitzung unter anderem von "Öffnungsdiskussionsorgien" gesprochen.
 

Mario

Well-known member
De kinderen naar school, en die worden dan weggebracht en opgehaald door de rest van de familie die nog thuis zit? Gezellig met z'n allen op het schoolplein.
 

gevegt

Well-known member
Toch wel opvallend dat er leden zijn die Rutte geweldig vinden en de wetenschap ( RIVM, OMT ) verfoeien.
 

gevegt

Well-known member
Hij wil perspectief van Rutte.

Nog 1x dan: die is er niet!!!!!!!111111111!11!111!!1111!!11111!!!!!11
 
Bovenaan