Coronavirus 2

Fregge

Well-known member
Hoezo, we hebben niet na 17 uur een avondklok. Dus je kan nog steeds fietsen en hardlopen.

Overigens het is alleen amateursport mocht er iemand bang zijn dat er niet meer gevoetbald mag worden.
Dat is dus alles vanaf de Tweede Divisie tot en met FC Klazienaratjetoe JO7-19 he
 

JMD

Well-known member
Kabinet; sporten is gezond. Goed voor je weerstand en fysieke gesteldheid. En dat is juist goed tegen Corona

Zelfde Kabinet: als je een normale baan van 9 tot 17 heb mag je niet meer sporten maar moet je lekker thuis op de bank vegeteren
Je kan merken dat Bruls een vinger in de pap heeft.... De laatste keer dat die gesport heeft was ergens 50 jaar terug ofzo....:)
 

JMD

Well-known member
Hahah gekkigheid. We zijn al een paar weken bezig met de prikken voor 1939. En GGD is maar op zoek gegaan naar 11000 medewerkers en de locaties zijn er ook nog niet
De huisartsen hebben vorige week ofzo aangegeven dat zij dit in hun praktijk makkelijk kunnen regelen via de huisartsassistenten...
 

JMD

Well-known member
Grapperhaus begint al weer te dreigen met een avondklok... Ooit maakte een kabinet beleid, tegenwoordig vooral dreigementen. Als een klas continu onrustig is bij dezelfde docent, ligt het misschien wel aan de docent... Die analogie kan je hier zo doortrekken... ;)
 

Eef de Kip

Well-known member
Grapperhaus begint al weer te dreigen met een avondklok... Ooit maakte een kabinet beleid, tegenwoordig vooral dreigementen. Als een klas continu onrustig is bij dezelfde docent, ligt het misschien wel aan de docent... Die analogie kan je hier zo doortrekken... ;)
En jij denkt dat men zich bij een andere docent wel keurig aan de maatregelen houdt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Maasveld

Well-known member
Kabinet; sporten is gezond. Goed voor je weerstand en fysieke gesteldheid. En dat is juist goed tegen Corona

Zelfde Kabinet: als je een normale baan van 9 tot 17 heb mag je niet meer sporten maar moet je lekker thuis op de bank vegeteren
Dit is gewoon de standaard ridicule maatregel die na het debat teruggedraaid gaat worden zodat het Kabinet kan zeggen dat ze naar de Kamer luisteren.
 

JMD

Well-known member
Dit is gewoon de standaard ridicule maatregel die na het debat teruggedraaid gaat worden zodat het Kabinet kan zeggen dat ze naar de Kamer luisteren.
Mwah, dat denk ik deze keer niet... Ik denk eerder dat er dan een uur bij de horeca bij gaat komen.
 

zwammy

Well-known member
Ik had vroeger docenten waar ik schijt aan had en docenten waarvan ik wist dat ik normaal moest doen. Maar goed, ik ben ook van de tijd dat als de docent belde ons vader mij ook nog bijwerkte, tegenwoordig word de docent bijgewerkt.
 

Joost

Well-known member
Dit is gewoon de standaard ridicule maatregel die na het debat teruggedraaid gaat worden zodat het Kabinet kan zeggen dat ze naar de Kamer luisteren.

Op zich is het wel een helder verhaal; na 5 uur is alles dicht. Het is alleen zonneklaar dat dit echt geen enkel verschil gaat maken.

Mijn dochter vanmiddag helemaal blij dat een badje omhoog mocht bij zwemles. Maar ze gaat ook van 16:00 naar 18:00 dan. Dus dan mag het niet meer. Daardoor moeten we schuiven naar een andere dag in het weekend, waardoor het daar drukker wordt…
 
Bovenaan